𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 19 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

روزمرگی های شهريور 1400...!!🖤💕(نيمه اول)

1400/6/15 23:33
596 بازدید
اشتراک گذاری

🖤رويا هاي بزرگ داشته باش و ازش لذت ببر_Park Rosan💕

🖤همه چي به خودت بستگي داره... حتي اگه ده سالته هم خودت بايد تصميم بگيري_Kim Jeni💕

🖤به چيزاي خوب فكر كن و بزار چيزاي بد بگذرن..._Kim Jisoo💕

🖤اگه به خودت باور داشته باشي و سخت كار كني نتيجه خوبي بدست مياري_Lalisa Manoban💕

🍡 🥑 1 تا 4 شهريور 1400 🥑 🍡

💛☀!!Good bye mordad_Hi shahrivar

🧋 🫐 جمعه 5 شهريور 1400 🫐 🧋

6 سالگي تكواندو كار شدنم:)!!🥋

6 سال تمريناي سخت...🤜🏻

6 سال عرق ريختن...💦

6 سال مبارزه...🤼‍♀️

6 سال هدف...🏅

6 سال قدماي سفت و محكم!!🚶🏻‍♀️

آره من 6 ساله جاي عروسك هوگو بغلمه=)

6 ساله كه تكواندو شده كل دقدقه زندگيم🤍🥲✨🥋

6 سالگي تكواندو كار شدنم مبارك^^👊🏻

#زندگي_بدون_تكواندو_خر_است😀🚶‍♀️

🪄 🎀 🪄 🎀 🪄 🎀 🪄 🎀 🪄 🎀 🪄

امروز هم به نقاشي كردن و سرگرمي با كامپيوتر گذشت🖥🖌

^^💕

امشب هم اگه اشتباه نكنم از ساعت 9 تا 11 برقامون رفت😑💡

🥤 🧊 شنبه 6 شهريور 1400 🧊 🥤

امروز صبح ساعت 8:25 بيدار شدم😁 تو هواي خنك حياط ورزش كردم و حركات كششي رفتم تا ساعت 8:35🤸‍♀️ بعدشم شروع كردم به تمرين زبان كره اي😎✌🏻 تو يادگيري مصوت هاي دو تايي يه كوچولو ايراد داشتم و مصوت هاي دو تايي يادم نميموندن🚶‍♀️ براي همين مصوت هارو روي اسيك نت نوشتم و چسبوندمشون به جاهايي كه در طول روز دائم ميبينمشون😄

تا ساعت 10:10 دقيقه هم مشغول يادگيري كره اي بودم.

بعدشم با كامپيوتر سرگرم شدم و 4 تا نقاشي كشيدم^^👇🏻💚

نقاشی تایم(●∩_∩●)🎨❣️

بعدشم يه پست از نقاشيام گذاشتم و بعد از اونم همونطور كه تو پست نقاشي تايم فرمودم رفتم سراغهههه انيميشن هاي ديزني:|♡ فصل يك Tangled The Series رو كه تو كامپيوترم بود ريختم داخل فلشم و چند قسمت نگاه كردم... چقدر اين انيميشن حال و هواي بهار و تابستون99 رو واسم داشت=)

🌈 🎐 يكشنبه 7 شهريور 1400 🎐 🌈

امروز صبح رفتيم خونه عزيزم. من چون خوابم ميومد اونجا يكم چرت زدم و حدودا ساعت 10 خاله و مامانم ميرفتن بيرون كه منم همراهشون رفتم. يه بلوز كيوت هم خريدم😃💜 تقريبا ساعت 12 ظهر برگشتيم خونه عزيزم و چند ساعت بعد ناهار، با مامانم و خاله هام و عزيزم رفتيم باغ🌿☁️ باغ خيلي منظره كيوتي داشت🥺 بيشتر ميشه گفت مزرعه تا باغ😅... كلي هم چيز ميز ارگانيك مثل خيار🥒 و گوجه🍅 و فلفل خوراكي🌶 كوف كردم:| موقعيم كه ميخواستيم بريم باغ سونيا خيلي بهم اصرار كرد كه باهاش برم بيرون ولي من قبول نكردم چون دوس ندارم با كسي كه از سر و تيپم ايراد ميگيره برم بيرون😉 وقتي داشتيم از باغ برميگشتيم هم من سر راه پياده شدم رفتم سوپر ماركت و بستني گرفتم🍦😋 حالا فروشنده هم چشماش ضعيف بود هم گوشاش سنگين بود😐💔😂 البته من مسخرش نميكنم:) بعدم برگشتيم خونه عزيزم و حدود نيم ساعت يا يه ساعت بعدش بابام اومد دنبالمون و رفتيم خونه. شب هم 2 ساعت برقامون رفت!!-_- حالا من تو اون تاريكي هوس املت كرده بودم:/😂

درحال پخت املت🙄😆🍳🍅 فقط شعله اجاق گاز مشخصه:/😅

ولي خيلي چسبيييد😄

💛  🍋 دوشنبه 8 شهريور 1400 🍋 💛

تولد 3 سالگي دختر خالم ملكا🐥💫💛

تولدت مبااارك جوجه😐💛

***

صبح امروز يكم رفتم تو كامپيوتر بعدشم رفتم حموم. مامانم گفت زود برو حموم و بيا چون خاله حميده تا يه ساعت ديگه مياد دنبالمون:/ و مني كه حموم رفتنم 2 الي 4 ساعت طول ميكشه در عرض 40 دقيقه رفتم حموم و در اومدم🙄🛀🏻 ساعت 11:5 صبح رفتم 11:45 بيرون اومدم🚿😐💔 تند تند خودمو خشك كردم و لباش پوشيدم و اينا😃 خاله هامم اومدن دنبالمون و من چون موهام خيس بود كلاه حموم سرم گذاشتم و سوار ماشين شدم:|😂 اولش رفتيم خونه عزيزم و اونجا حاضر شديم كههههه بريم تولد😃😐💃🏻 رفتيم خونه خالمو ديدم دختر خالم ثنا دارن با شوهر خالم خونه خالمو تزيين ميكنن. منم كمكش كردم:| بعدم ميزو چيدن و ميوه و اينارو تزيين كردنو خلاصه جشن شروع شد:| من اصن عكس نگرفتم!!🙂😐 از عكساي دسته جمعي خز و اينا بدم مياد... ملكا هم بعد فوت كردن شمعش نميدونم چرايهو گريش گرفت😐💔😂 يكم ديگه ناهار خورديم كه خالم لازانيا و سالاد الويه درست كرده بود و خيليم خوشمزه بود😋❤️ منو دختر خاله عنترم ثنا ناهارمونو كه خورديم كلي حرف زديمو يكم ديگه هم كيك🍰 و چاي☕️ و ميوه🍇 خورديم و كادو🎁 هارو داديم. طرفاي ساعت 6 بعدازظهر برگشتيم خونه عزيزمو من يكم خوابيدم و عصر هم اومديم خونمون🚶🏻‍♀️

💜 🔮 سه شنبه 9 شهريور 1400 🔮 💜

امروز صبح با كامپيوتر و موزيك گوش كردن و اينا مشغول شدم و موزيك ويدئو هاي بي تي اسو ديديم🙂💜💞 بعداز ظهر هم دنس موزيك Idol بي تي اس رو تمرين كردم؛ خيليييي دنس راحت و باحاليه💃🏻

بعد از ظهر هم يكي دو ساعت برقامون رفت😔👎🏻

امشب يه برنامه هم نوشتم تا اين يك ماه آخر تابستونو با اون پيش برم(#.#)✌🏻💞

💕 🍩 چهارشنبه 10 شهريور 1400 🍩 💕

تولد جونگ كوك عزيزم مبارك:)))💕💜

🎈💜!!𝓗.𝓑.𝓓 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴

***

امروز بابام دوز دوم واكسن💉 چيني سينوفارم رو تزريق كرد.

برقامونم از ساعت 11 تا 12 ظهر رفت😒 امسال از اول بهار وضعيتمون همينه!! هر روز 1 يا دو ساعت برقامون قطع ميشه، امسال مصرف برق خيلي زياده و دائما تو تي وي و اخبار ميگن كه تو مصرف برق صرفه جويي كنين. كمبود برق كه هيچ امسال متاسفانه كمبود آب هم داريم:(💧 خصوصا تو استان خوزستان و مردم خوزستان به سختي دارن زندگي ميكنن🚶🏻‍♀️💔 البته امسال تو زنجان، سال پر باروني داشتيم و بهار كه هيچ تير و مرداد ماه هم دائم بارون ميباريد😃⛈

امروز عصر هم عمم خونمون بود... دخترعمم ستاره امسال ميره كلاس دهم. چه زووود بزرگ شد كره خررر باورم نميشه داره انتخاب رشته ميكنه🙂😂❤️ عمم ميگفت كه ميخواد حسابداري بخونع🤓📊📚 اميدوارم موفق بشه🙂💕

☁️ 🌿 پنجشنبه 11 شهريور 1400 🌿 ☁️

دومين سالگرد فوت پسرعمم:)🖤🥀✨

***

من ديشب با مامان و بابام خوابيدم چون اتاق خودم تابستونا خيلي گرمه... امروز صبح كه هوا خيلي سرد بود ديدم بابام پتوي منو تو خواب برداشته كشيده رو خودش!!😑 منم تو عالم خواب با خودم ميگفتم اشكال نداره الان يه پتو دانلود ميكنم يا از روي پتوي خودم كپي پيست ميگيرم😑💔😂🤣 اين اثرات زياد تو كامپيوتر رفتنه هاااا😂💔

تا حالا اينو تو وبم نگفتم ولي يه مدته كه سر گيجه و تاري چشم و علائم كم خوني دارم... من تا حالا نه جاييم شكسته، نه مريضي اي داشتم و خلاصه هيييييچ درد و مرضي نداشتم جز سرماخوردگي كه اونم عاديه و سالمه سالممم بودم ولي نميدونم چرا جديدا اين علائمو دارم. همين روزا بايد برم آزمايش بدم؛ امروز صبح هم سر گيجه داشتم😖

امروز هم طبق معمول برقامون رفت-_-... از ساعت 12:5 تا 2:5 ظهر:|💔 

***

عصر هم قسمت اول انيميشن Tagled Before ever After رو ديدم. چقدر من اين انيميشنو ميدوستم خودااااا

وايي قسمت اولش خيليييي باحاله آدم دلش ميخواد بره تو فيلمممم🤧💜💛

هميشه آرزوم بود يه زندگي جادويي و ماجراجويانه و پر هيجان مثل زندگي راپانزل تو سريال Tangled Before ever After داشتم:))

🏮 👘 جمعه 12 شهريور 1400 👘 🏮

امروز صبحمو با ديدن انيمه 映画 聲の形 (صداي خاموش) شروع كردم...

براي اولين بار تو 10 روزگي اوتاكو شدنم انيمه ديدم!! به نظرم انيمه خيلي باحال تر از انيميشنه😃 به معني واقعي كلمه عاشقش شدم. انيمه 映画 聲の形 خيلي باحال و دوست داشتنيه=) يه انيمه درامه... داستان اينطوريه كه يه روز معلم يكي از كلاساي مدرسه يه دختر خيلي كيوت كه ناشنواست و اسمش شوكو نيشيمياست رو به بچه ها معرفي ميكنه، اين دختر بخاطر ناشنوا بودنش و اينكه خوب نتونسته حرف ها و كلماتي كه بقيه ميگن رو بشنوه، نميتونه خوب صحبت كنه. اوايل همه چي خوبه ولي بعد شويا ايشيدا يكي از شاگرداي كلاس دائم شوكو نيشيميا رو اذيت ميكنه تا اينكه مامان نيشيميا كلا مدرسه نيشيميا رو عوض ميكنه!

چند سال بعد از اين اتفاق ايشيدا كلا عوض ميشه و عذاب وجدان ميگيره و هر روز به فكر خودكشيه، اون كل دار و ندارشو ميفروشه تا اينكه مادرش متوجه اين ميشه كه ايشيدا ميخواد خودكشي كنه و اينا:/

ايشيدا زبان اشاره رو ياد ميگيره و بعدش از نيشيميا معذرت ميخواد و ناخودآگاه بهش ميگه ميشه باهم دوست باشيم؟

از اينجا به بعد انيمه رابطه اونا شروع ميشه و يه فضاي عاشقانه😅

من برخلاف رفيقاي اوتاكوم كه همشون انيمه ژانر اكشن دوست دارن، با ژانر اكشن اصلا حال نميكنم و ژانره فانتزي و عاشقانه و ماجراجويي و اينا ميدوستم...

البته قبلا از چيزاي عاشقانه متنفر بودم نميدونم چرا الان اينقدررر به چيزاي عاشقانه علاقه مند شدم و شديدا انيمه ژانر عاشقانه رو ميدوستم جر😐😂💕

امروز عصر خانوادگي رفتيم پياده روي و بعدم رفتيم خونه مادربزرگم^^ تو خونه مادربزرگمم با ديدن تاب كودك درونم فعال شد و كلي تاب بازي كردم تا اينكه حالت تهوع گرفتم^_^😂 شب هم برگشتيم... عاشق پياده رويم😃🌱🚶🏻‍♀️

اينم عكسايي كه از مسير پياده رويمون گرفتم+_+

چون زنجان يه منطقه كوهستانيه تو هر نقطه از زنجان كه باشي كوه ها رو به وضوح ميبيني^^🗻

🍫 🌰 شنبه 13 شهريور 1400 🌰 🍫

امروز ديگه گشاديو گذاشتم كنار و ساعت 7:15 صبح بيدار شدم و تا ساعت 7:30 ورزش كردمو دويدم🏃🏻‍♀️ از ساعت 7:30 تا 8:30 هم صبحونه خوردم و كره اي تمرين گرفتم^^ بعدم تايم نقاشي كردنمو تمرين دنس رو گذاشتم واسه كامپيوتر😆

بعدشم دنس آهنگ Idol بي تي اس رو رفتم؛ عاشق دنس موزيك Idol هستم^^

امروز عصر هم عمم خونمون بود و فرم هاي ثبت نام كلاس دهم دختر عمم ستاره هم همراهش بود و من چون خطم قشنگه فرم ها رو براش پر كردم📝

شب هم كه برگشتم به خوده اصليم!!

خوشحالی مطلق^___^🌈💕

يعني عين خر داشتم ذوق ميكردممم😂

🍀 🍏 يكشنبه 14 شهريور 1400 🍏 🍀

امروز صبح ساعت 11 اولين جلسه ترم دوم كلاس رياضيات آسانم بود^^ البته من 20 دقيقه زود رسيدم موسسه يعني ساعت 10:40 صبح😅 اينم بگم كه بخاطر ابتلاي همكلاسياي كلاس رياضيات آسانم به كرونا يك ماه كلاس تعطيل بود🙄 مربي هم خاله سميرامه😁 اول كلاس هم خالم گواهي هاي قبولي رو داد و منم تو آزمون ترم 1 قبول شده بودممممم😀 كلاس امروز هم خيلي خوب بود(^O^)❤️

موقع برگشت هم باخالم برگشتيم كليييي تو راه خنديديم😂💕 تا حدي كه فَكَم درد گرفت!!🤣 وااااي كه اين شاد بودن چقدر خوبهههه

بعد كه رسيديم خونه عزيزم با سونيا حرف زديم و اينا

عصر هم با خالم رفتيم خونه اون يكي خالم و موقع برگشتن هم ثنا دختر خاله عنترم با ما اومد خونه عزيزم:|😅 كلييي هم حرف زديم#.#

خلاصههه عصر هم بابام اومد دنبالمون و برگشتيم خونه... مناظر مسير برگشتمون واقعا هوش از سرم ميبرد:)) خصوصا غروب خورشيد و كوه ها كه ديگه اصن حرفشم نزننن🌄

روزا هم ديگه كم كم دارن كوتاه ميشن، مثلا خرداد ماه ساعت 8 تازه عصر ميشد و هوا خنك ميشد اما الان طرفاي ساعت 7:30 آفتاب غروب ميكنه...

امشب موقع مسواك زدن بجاي اينكه خودمو واسه گريه زير پتو آماده كنم، ميرقصيدم و شاد بيدممم^^ چقدر خوشحالم كه دوباره همون نسرين قبلي شدممممO_O

البته امشب يكم گريه كردم:) دليلش بماند... البته گريه از روي دپ بودن شديد و اينا نبود و كاملا طبيعي بود😅🙂

🎹 🐨 دوشنبه 15 شهريور 1400 🐨 🎹

امروز صبح يكم تمرين خوانندگي كردم. ديگه كم كم بايد به فكر خريد لوازم التحريرام باشم^^ امسال ميخوام برم كلاس هفتم😁💕📚 ميخوام لوازم التحريرمو از سايت پينک گالری سفارش بدم.

لينك سايت پينك گالري:

https://piinkgallery.com/

پيج اينستاگرام پينك گالري:

آيدي پيج: piinkGallery

لينك پيج: https://www.instagram.com/piinkGallery

وسايلاش خيلييي كيوتن پيج و سايتشو گذاشتم كه اگ خواستين چيز ميز ازش سفارش بدين^^💕

قبلا هم ليست وسايل مورد نيازم رو نوشتم📋🖊:

📒دفتر گلاسور_4 عدد

📝برگه دفتر گلاسور_2 عدد

📓دفترچه يادداشت_ 1 عدد

🗒استيك نوت_ 3 بسته

📔دفتر خط دار مشق_2 عدد 100 برگ

🎨دفتر نقاشي_ 4 عدد(قرار ني ميرم كلاس هفتم دفتر نقاشي نخرم=) نقاشي زندگي منع:)))

🌈خودكار رنگي_ 18 رنگ

🖊خودگار تزئيني_ بيشتر از 5 عدد(هر چقدر كه ببينم و خوشم بياد😁)

🖍اتود_ 5 عدد

🖋روان نويس_ 3 عدد

مداد_ 1 بسته

🖊نوك مداد و نوك_ 2 عدد

🤍غلط گير_ 1 عدد

🍉پاكن_ 3 عدد

💟تراش_ 2 عدد

💛هايلايتر_ 6 عدد

🖍ماژيك وايت برد_ 1 عدد

📏📐ست نقاله، گونيا و خط كش_ يك بسته

🍫برچسب اسم نويسي_ 2 ورق ساده، 6 ورق شكل دار

🍩جامدادي_ 1 عدد

🩹چسب 5 سانتي_ 1 عدد

🔖بوكمارك_ 5 عدد

💖استيكر_ 1 بسته

📖دفتر پلنر_ 2 عدد

🖇گيره كاغذ_ 5 عدد

🥑جاقلمي_ 2،3 عدد

🐼كاور_ 2_3 عدد

اصلا ديواااااانه وار لوازم التحرير رو دوست دارممممم عرررر

همين چند دقيقه پيش مامانم رفت تا دوز دوم واكسن چيني سينوفارم رو تزريق كنه💉

ديگه خانوادگي واكسينه شديم^^ البته من هنوز واكسن نزدم چون هنوز تو مجلس تصويب نشده به افراد 12 تا 18 سال واكسن تزريق كنن يا نه؟!:/

الانم كه دارم مينويسم تو خونه تنهام و موزيك نگو نه تتلو رو پلي كردم و همزمان دارم سيگار هم ميكشم😂🚬 اصلا عاشق اينم كه تو خونه تنها باشم و كاراي بد بد بكنم😈😂 البته تصميم دارم سيگارو ترك كنم و فقط گاهي تفريحي بكشم😅

يكم بعد: الانم مسخره بازي تتلو رو پلي كردم دارم همزمان گزارش لحظه اي ميدم😂💃🏻 البته اگه تلفن اينقدر زنگ نزنه و بزاره من با خيال راحت واسه خودم پارتي تك نفره بگيرم جر😂😂💔

كمي بعد: وِي با آهنگ خانوم وزيري تتلو در حال قر دادن است كه نااااگهاننننن يه قابلمه خود به خود ميوفته!! داشتم سكته ناقصو ميزدم-_-

مامانمم بعد تزريق واكسن رفته موسسه اش و اونجا يه شاگرد خصوصي داره و يك ساعت ديگع مياد خونه:/

منم همچنان دارم از تنهايي فيض ميبرم😂😈

كمي بعد تر: مامانم اومد خونع... بعدشم يه شاگرد خصوصي ديگه داشت كه اومده بود خونمون:| منم انيميشن باسيل موش، كارآگاه زبل رو ديدم كه خيلي گوگولي و باحال بيييد🥺😂🐭 بعدم يه سري چيزميز جالب از اينستاگرام خوندم و الانم دارم مينويسم... امروز ميخوام پستو آپديتش كنم. از اول شهريور دارم خاطراتمو توش مينويسم:/

كمي بعد: يكم از انيميشن پوكاهانتسو ديدم باحالع... پوكاهانتس انقدر زيباست كه آدم دلش ميخواد فق نگاش كنهههه

الان كه دارم مينويسم مدير مدرسه جديدم با خونمون تماس گرفته... همين الان قطع كرد😐 ميگفت براي نسرين كتاب سفارش دادين يا نه كه مامانم گفت حدود 10 روز پيش سفارش داديم×_× بعدم ميگفت كه اول به گوشي من زنگ زده و كسي جواب نداده كه مامانم گفت گوشي نسرينو يه مدت از زير دستش برداشتم!😑

وااااااي كه چقدر خوشحالم بخاطر نزديكي به مهر ماه و باز شدن مدرسه هاااا😄 البته مثل وقتايي كه كرونا نبود شور و شوق ندارم:) قراره امسال تا آبان ماه مدارس مجازي باشه، تصميم گرفتم اين دوماهي كه مجازيه اصلاااا زياد تو گوشي نرم و بدبچ بازي درنيارم و خودمو ثابت كنم تا ننه بابام دگ گوشيمو ازم نگيرن:/

امسال 13 تا كتاب داريم درحالي كه سال قبل، يعني كلاس شيشم 9 تا كتاب داشتيم و امسال 4 تا به تعداد كتابامون اضافه شده🤓📚

هنوز كتابام نرسيدن هر وقت رسيدن عكسشو به همراه عكس لوازم التحريرام ميزارم^^

يونيفرم مدرسمونم هنوز ندوختيم ولي طبق معمول يه يونيفرم كاملا چرتع:)))! چرا واقعا دانش آموزاي ايراني حق ندارن مثل دانش آموزاي خارجي لباس فرم هاي كيوت بپوشن و مجبورن يه مانتو دهه بوقي و يه شلوار مزخرف و يه مقنعه زشت بپوشن؟=) هق!

من از يونيفرم دانش آموزاي كشور هاي تركيه، ژاپن و كره جنوبي خيلي خوشم ميااااد

هيق...

واااي اونطور كه از بقيه ميشنوم از راهنمايي خيلييي معلما سخت گير ميشن و فعاليت برا حل كردن و اينا ميدن... اسير گير آوردن ناموصا؟-_-

ولي خو با اين حال عااااشق درس خوندنم😀

كمي بعدتر ساعت 9:03 شب: همين الان تو اخبار گفتن كه طرح واكسينه شدن افراد 12 تا 18 سال تو مجلس تصويب شده... هوم پس با اين حساب بايد منم واكسن تزريق كنم😟💉

همينطور گفتن كه سرعت واكسيناسيون خيلي بالا رفته^^😃 اميدوارم هرچه زودتر از شر اين ماسكاي لعنتي و قرنطينه خلاص شيم... واقعا از اواخر سال 1398 تا الان مردم سراسر جهان دارن سختي ميكشن:( جديدا هم ويروس هاي جهش يافته كرونا مثل ويروس آلفا و دلتا و... هم اومده! اما خب بزودي از شر همه اين ويروساي چرت و پرت خلاص ميشيم حيحيحيحي😬👀 

ناگفته نمونه كه كشور ژاپن 3 ميليون واكسن به ايران صادر كرده:) واقن دمشون گرم:)!

چند ساعت بعد، 11:21 شب: هوم انيمه صداي خاموش رو كامل ديدم واقعاااااااا معركسسسس وووووووحححح!!! البته كلش درام نيس! بيشتر ژانر مدرسه اي داره تا درام... پيشنهاد ميكنم حتما ببينيد^^

درحال ديدن انيمه×_×🌈💛❤️💚💙💜💫

اينم از اين

خيوب... پست در ساعت 11:30 شب روز 15 شهريور 1400 به اتمام رسيد^^

اينم خاطرات و روزمرگي هاي 15 روز اول شهريور❤️

"خاطرات نيمه اول شهريور ماه"

تم پست: گروه Black Pink

بيوگرافي گروه: براي ديدن بيوگرافي گروه روي قلب ها كليك كنين

🖤💕

پ.ن: كيوتا گالري عكسمو ببينيد پليز😄🎀 تنكص😉

پ.ن2: بعد از اين ميخوام هر كدوم از پستامو با تم يكي از گروه هاي كي پاپ بنويسم و در شروع پست جملات اون گروهي كه پستو با تمش نوشتم رو، بزارم^^

پ.ن3: دگ تصميم گرفتم زياد پستاي طولاني نزارم و بيشتر پستام كوتاه و تك خاطره اي باشن^^ البته گاهي واسه نوشتن روزمرگي هام پست طولاني ميزارم😉

پ.ن4: لايك و كامنت جبران ميشه هااا...

پسندها (16)

نظرات (27)


15 شهریور 00 23:37
همیشه به خوشیی عشقم😍😘😘💕💕
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي كيوت همچنين❤️

15 شهریور 00 23:37
میشه برنامه ادیتت رو بگی؟؟؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:10
سلااااام خوشگل خانوم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
به به سيلاااام
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:10
چطورایی؟ خوبییییی؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
خوبم تو چطوري
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:11
عجب پست پر و پیمونی نوشتیااا! بابا دمت گرم باجی. فکر کنم نیم ساعت طول کشید که تا آخرش بخونم خخخ. 
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اره واقعا😂
نيم ساعت از وقت با ارزش زندگيتو هدر دادم😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:12
وووی تولد دختر خاله کوشولوت مبارک. من عاشق دخمل کوشولو ها هستم. خیییییلی جیگرن قندی خانوما
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسيييييي
من زياد باهاشون بازي نميكنم فقط اون موقعشون كه تازه حرف زدن يادميگيرن رو خيلي دوست دارم واقعا بامزه ميحرفن
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:13
ایشالا تو تموم درساتم موفق میشی اصلااا نگرانشون نباش چون تو یه دختر با استعداد تشریف داری نسی جونم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي توهم همينطور. قرباااااانت نظر لطفته
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:14
دیگه چی؟
وای دیگه چیزی یادم نمیاد
آها عشقم یه سوال فنی برام پیش اومد. اگه میشه توی تلگراف ازت بپرسم خخخ
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جر😂
اوكي بپرس
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 0:16
خیلییی بیش از حد عزیزی برام
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فدا مداااات توهم خيلييييي عزيزي برام مهربون🙂

16 شهریور 00 0:51
🙃میوفق باشی گوگولی!
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 شهریور 00 10:51
همیشه شاد و خوش باشی نسرین قشنگم😍😍😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فدات همچنين فرفرو💗💫

پ.ن: برات اسم گذاشتم!!فرفرو!😔💔😂 همين امروز ميري ثبت احوال اسمتو عوض ميكني، ميزاري فرفرو🤣
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 شهریور 00 11:01
چشم😍😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
بي بلا😔😂
نرگسنرگس
16 شهریور 00 11:18
موفق باشی...
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي همچنين
AvaAva
16 شهریور 00 11:37
همیشه به خوشی آبنبات خوشگلمممم
از این به بعد به جای زرافه بهت میگم آبنبات^-^
چون شاد و شنگول شدی: )))
واییی یوزورووووو
خوشحالم اوتاکو شدی^^
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ملسيييي🍭💜
ع جون😂💕
اره عررررر خيلي دختر باحاليه... من بيشتر رو شويا كراشممم 🔪 🔪
تنكص😀

16 شهریور 00 12:20
موفق باشی❤️😍
با چه برنامه ای زبان کره ای یاد میگیری؟
من یه کانالی بود تو تلگرام با اون یاد میگرفتم تو آپاراتم هستش اگه خواستی برات لینکشو بفرستم😁🦋
من چند ماهه کامل یاد گرفتم💖
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي
من با يه پيج يادميگيرم
ممنون ميشم اگه بفرستي^^
چند ماه؟ كامل؟ غير ممكنه در عرض چند ماه بشه كامل يادگرف!
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 شهریور 00 13:06
من عشق میکنم پست های تو رو میخونم عجیجم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عه جووون كه

16 شهریور 00 13:37
من تقریبا ۶ ماهه یاد گرفتم
کلا خیلی خوب یاد میداد یعنی من قبلا توی بلبل یاد میگرفتم یه برنامه زبان خارجی بود بعد توی این یاد گرفتم قوانین تلفظی و بلوک های هجایی هم یاد میداد خیلی هم از پیچ هایی که یاد میدن اینا رو توضیح نمیدن🙁
باید یکم بگردم تو موبایلم پیدا کنم برات میفرستم😅❤️
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوهوم
يني منظورم اينه كه قشنگ ميتوني كره اي بحرفي؟
اون پيج كه من ازش يادميگيرم همه چيو يادميده كامل
اوكي

16 شهریور 00 13:58
اره میتونم
شاید اونی که من میگم همونی باشه که ازش یاد میگیری
این لینک صفحه آپاراتشه https:www.aparat.comLanvicks
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
هوم عجيبع!:/
مرسي
AvaAva
16 شهریور 00 15:11
آبنبات بیا پست آخرم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اومدمممم

16 شهریور 00 20:21
با آرزوی خوبی ها

16 شهریور 00 23:03
همیشه ب خوشی ناناصم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي💜💫

پ.ن: ممنون ميشم پستو لايك هم بكني😅
𝒉𝒉𝒉𝒉𝒉𝒉
17 شهریور 00 0:00
همیشه به خوشی و سلامتی💛🍂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تنكص❤️
AvaAva
17 شهریور 00 10:30
میگم آبنباتی میشه منم مثل تو پست بزارم ؟ 
یعنی خاطرات یه نیمه تو یه پست
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اره اشكال نداره^^

پ.ن: بعد اينم من ب ت ميگم نوتلا😁
AvaAva
17 شهریور 00 11:11
تنکس^^
عه نوتلا میدوستم😃😄
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
حيحيحيحي

17 شهریور 00 12:41
عالی بود نسی جون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عالي بودن از خودته^^

17 شهریور 00 12:41
پینک گالری مطمئنه؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
آره عزيزم
✿•selva•✿✿•selva•✿
22 شهریور 00 13:29
سلام علیکم!
موفق باشی!
الان میخوام یه چیزی بگم:
برقای شما 2 ساعت میره خوش به حالتون.ولی ماله ما بعضی وقتا 3 ساعت و بعضی وقتا نیم ساعت میره .نمیدونم چرا ولی میره.
خودشم ظهر هنگام نهار که من نمیتونم تلوزیون نگاه کنمو یا شب ساعت 7 یا 8 .بدیش هم اینکه اینترنت همراه هم کار نمیکنه چون انتنا هم کمی ضعیف میشن.😐
و منم خیلی دوست دارم تو خونه تنها باشم.چون که میرم تلوزیون رو روشن میکنم و میزارم صداشو اخر و با خونسردی تلوزیون نگاه میکنم.و بعضی وقتا هم اهنگ باز میکنم و میرقصم😂
و اهنگ فارسی هم ماله ستین و محسن چاوشی و شجریان رو دوست میدارم.بیشتر اهنگ های من اسپانیایی و ترکیه ای و انگلیسی هس.
موفق باشی نسی😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلاااام
همچنين^^
هوم جديدا دگ زياد برقامون نميره... امسال كمبود برق داريم...
براي ما يا بعد از ظهر يره يا شبا ساعت 9 به بعد يا هم صبحا😐💔
منم عاااشق تنهايی تو خونه يا هررررر جای ديگه ايم: ) كلا آدمای درونگرا تنهایی رو ميدوستن🙂
من با تلويزيون حال نميكنم زياد واسه خودم پارتی تكـــ نفره ميگيرم😂👌
من آهنگ فارسی فقط تتلو آهنگ خارجی هم فقط كيپاپ و بيلی آيليش👌 آهنگ تركی هم شبنم تووزلو😀
همچنين سلوا جانم❤️