𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 27 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

جنسيت ذهنت چيه؟👀💫

1400/6/17 12:52
272 بازدید
اشتراک گذاری

كدوم موضوع رو بيشتر دوست داري؟

1) هنر_10 امتياز

2) رياضي_20 امتياز

3) زبان_0 امتياز

كدوم ژانر فيلم رو بيشتر دوست داري؟

1) درام/فانتزي/رمانتيك_0 امتياز

2) اكشن/علمي تخيلي/ترسناك_20 امتياز

2) طنز/كارتون/ماجراجويي_10 امتياز

آيا از كسي ميخواين چيزي رو تكرار كنه؟

1) به سختي_0 امتياز

2) وقتي چيزي رو نميفهمم_20 امتياز

3) گاهي اوقات_10 امتياز

چجوري با استرس برخورد ميكنين؟

1) بهتر از بقيه_0 امتياز

2) مثل همه افراد_10 امتياز

3) استرس فلج كنندست_20 امتياز

اسباب بازي عروسك دوست داري يا ماشين؟

1) عروسك_0 امتياز

2) ماشين_ 20 امتياز

3) هر دو/هيچكدوم_10 امتياز

موقع بازي چجوري رفتار ميكني؟

1) مشاركتي/در فكر ايجاد رابطه_0 امتياز

2) خوشگذران/بستگي به شرايط_ 10 امتياز

3) رقابتي/روي بازي تمركز ميكنم_ 20 امتياز

آيا قبل از انجام كاري فكر ميكنين؟

1) فكر ميكنم اينطوره_10 امتياز

2) من هيچوقت بدون فكر عمل نميكنم_20 امتياز

3) گاهي اوقات نميتونم خودم رو كنترل كنم_10 امتياز

تحمل شما در مقابل درد فيزيكي چيه؟

1) بدم مياد ولي ميتونم كنترلش كنم_20 امتياز

2) سعي ميكنم ازش جلوگيري كنم_10 امتياز

3) ازش ترس دارم_0 امتياز

يه ذهنيت زنانه دارين يا مردانه؟

1) زنانه_0 امتياز

2) مردانه_20 امتياز

3) نميدونم_10 امتياز

نتايج:

اگه امتياز شما بين 0 تا 100 بود بايد بگم جنسيت ذهن شما زنونه يا مونثه يعني شما با استرس و فشار ها بهتر برخورد ميكنين و شنونده بهتري هستين

______________________________________

حالا اگه امتياز شما 110 تا 200 بود جنسيت ذهن شما مذكر يا مردونه هست و به سمت منطق نزديك ترين و شما ريسك پذير تر از گروه بالا هستين

.

.

.

جنسيت ذهن من مردونس😅👍🏻

جنسيت ذهن تو چيه؟ تو كامنتا بگو!

حرف اول و آخر اسمتو بردار هرچي شد تو كامنتا بنويس😂(واسه خودم ميشه سري)

لايك يادت نره هااا خب؟؟ مطمئن باش جبران ميشه!^^

پسندها (15)

نظرات (21)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 شهریور 00 13:00
امتیاز من 60 شد. جنسیت مغزم زنونست. خدا رو شکر خخخ. البته خودم یه جورایی مطمئن بودم زنونه میشه. 
اگه اول و آخر اسم منو برداری میشه
هر
چه کلمه بی معنی ای! نه؟
اما خیلی خوب بود پستت نسرین. من اینجور آزمون ها رو خیلی دوست دارم. 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي كه تستو انجام دادي منيم عشقيم
نه اينكه اول و اخر اسم منو برداري خيلي با معني ميشه خخخخ
مرسيييي خوبي از خودته باجي. منم همينطووور
AvaAva
17 شهریور 00 13:09
چه باحال 
جنسیت زهن من زن بود:|
ولی به نظر خودم مرده:|
آممم اگه بخوام اول و آخر اسمم رو بردارم یه و که بیشتر نمیمونه😂
من خب اسم انیمه ایم میشه ینو (شینوآ)
اسم کتابیم (اسم کتابیم رو نمیدونم دقیقا چون شخصیت های زیادی دوست دارم ولی فقط یکیش رو کردم اسم کتابیم) میشه یر (مِیرا)
اسم کی پاپم (ایشون داستان دارن) میشه یهو (جی هوپ😂) و یجی (واو.این هیجین بوده ولی یه آیدل هم به اسم یجی هست که من خیلی دوستش دارم.عجب)
اسم بازی ایم (اینم داستان داره) ینه (جین هی😂)

چقدر توهم توهم شد
من خب اسم انیمه ایم میشه ینو (شینوآ)
اسم کتابیم میشه یر (مِیرا)
اسم کی پاپم میشه یهو (جی هوپ) و یجی (هیجین)
اسم بازی ایم ینه (جین هی)

خلاصه اش
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي ك تستو انجام دادي:/


چقدر اسم داريييي ابرفض😐😂

 
AvaAva
17 شهریور 00 13:18
وایسا یادم رفت اسم حیوونام رو بگم😂
طوطیم میشه ل (طلا😂)
ماهیم میشه یف (فی فی😂)
گربه ام میشه ی(میا😂)
حلزونم (خدا رحمتش کنه) میشه ل (هِلی😂)
ماهی خاله ام لوف (بلوفی😂)
مرغ عشق مادربزرگم آن (سانی)
بلبل مادربزرگم ین (مینا)
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ماي پشمزززز جر😐😂😂
 

17 شهریور 00 13:27
زنونه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي كه تستو انجام دادي

17 شهریور 00 13:28
واسه من میشه هرا یک غار حرا لازم دااریم🤗🔪
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
نههه
ميشه ها😂
AvaAva
17 شهریور 00 14:01
بلی کلا خیلی اسم دارم😂
هرکی تو ذهنم بود نوشتم:|
چالش باحالی بود کلا
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
بل
مرسيييي

17 شهریور 00 14:21
اوم آرع حواسم نبود🔪^~^
𝒉𝒉𝒉𝒉𝒉𝒉
17 شهریور 00 14:33
مردونه😐😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عه بلخره يكي پيدا شد مثه من باشع😂
𝒉𝒉𝒉𝒉𝒉𝒉
17 شهریور 00 14:34
امتیازم شد ۱۱۰
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جر پشمام واسه منم 110 بود
zahrazahra
17 شهریور 00 14:58
مال من 60 شد یعنی زنونه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي كه تو چالش شركت كردي
zahrazahra
17 شهریور 00 14:59
حرف اشو بردارم میشه هر 
بی معنیییی
من چقدر اون یکی زهرام هم امتیازم 60 شد هم اسمامون شبیه همه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اره اصن نكنه خواهراي گمشده همين؟😂
SujinSujin
17 شهریور 00 16:30
جالب بود

18 شهریور 00 12:54
سلام به پست جدیدم سر بزن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلام اوكی

18 شهریور 00 12:54
من از تست منظورش را نفهمیدم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چرا؟😅
منظورش اينه كه جنسيت ذهنت چيه... مثلا مردونه فكر ميكني يا زنونه...يچي تو اين مايه ها
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 شهریور 00 13:15
 مردونه و حدس میزدم مردونه بشه 😀🤭☘️
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جون ميتو😀
آبجی مهناآبجی مهنا
18 شهریور 00 22:57
خیلی قشنگ بود نسرین جونی 💕
من مدت رو شکر مغزم لبه مرزی دخترونست 🤭
اسم من میشه هن😐
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي^_^
ممنونم ك تستو دادي💜

پ.ن: پستو لايك هم بكن ديگه لعنتييي😐😂

20 شهریور 00 23:58
خوشحال میشم به پست جدید سر بزنی🤗
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
قبل ديدن كانتت سر زدم😅
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 مهر 00 21:34
اومای مای...
۱۰۰ شدم
الان چیم من😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 مهر 00 9:11
ای جان🤣
مرز بین زن و مرد...
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ترنس گرل😂
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
13 دی 00 18:03
ناهی
من 70 هستم. جنسیت ذهنم و جسنم هر 2 زنانه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عا
من برعكس جنسيت ذهنم پسره