𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

نقاشی تایم(●∩_∩●)🎨❣️

1400/6/6 20:10
339 بازدید
اشتراک گذاری

●━━━─ 𝒫𝒶𝒾𝓃𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒾𝓈 𝓈𝑒𝓁𝒻-𝒹𝒾𝓈𝒸𝑜𝓋𝑒𝓇𝓎. 𝐸𝓋𝑒𝓇𝓎 𝑔𝑜𝑜𝒹 𝒶𝓇𝓉𝒾𝓈𝓉 𝓅𝒶𝒾𝓃𝓉𝓈 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝒽𝑒 𝒾𝓈 ─── ⇆

نقاشی کشف درونه، یه هنرمند خوب خودِ واقعیشو تو نقاشی هاش به تصویر می کشه=)🥀⚡️

♥️ ⃟▬▬▭❰ 𝐼 𝒹𝓇𝑒𝒶𝓂 𝓂𝓎 𝓅𝒶𝒾𝓃𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒶𝓃𝒹 𝐼 𝓅𝒶𝒾𝓃𝓉 𝓂𝓎 𝒹𝓇𝑒𝒶𝓂 ❱▭▬▬

من نقاشیمو تو رویا می بینم و رویامو نقاشی می کنم:)🌀💙

  🌏⌝𝒯𝒽𝑒 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝐼 𝒻𝑒𝑒𝓁 𝒶𝓁𝒾𝓋𝑒 𝒾𝓈 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝐼’𝓂 𝓅𝒶𝒾𝓃𝓉𝒾𝓃𝑔 ⌜

فقط زمانی که احساس می کنم زندم، زمانیه که نقاشی می كشم;)💗❕

🌿 🖤⃟○━━ 𝐸𝓋𝑒𝓇𝓎 𝒶𝓇𝓉𝒾𝓈𝓉 𝒹𝒾𝓅𝓈 𝒽𝒾𝓈 𝒷𝓇𝓊𝓈𝒽 𝒾𝓃 𝒽𝒾𝓈 𝑜𝓌𝓃 𝓈𝑜𝓊𝓁, 𝒶𝓃𝒹 𝓅𝒶𝒾𝓃𝓉𝓈 𝒽𝒾𝓈 𝑜𝓌𝓃 𝓃𝒶𝓉𝓊𝓇𝑒 𝒾𝓃𝓉𝑜 𝒽𝒾𝓈 𝓅𝒾𝒸𝓉𝓊𝓇𝑒𝓈  ━━──⇆ ـ

هر آرتيست قلم موی خودش رو توي روحش فرو برده و طبیعت درونشو تو نقاشی هایی که می کشه به تصویر می کشه")☁️🌿

  ───• · · · ⌞ 𝒫𝒶𝒾𝓃𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒾𝓈 𝒶 𝓈𝑜𝓊𝓇𝒸𝑒 𝑜𝒻 𝑒𝓃𝒹𝓁𝑒𝓈𝓈 𝓅𝓁𝑒𝒶𝓈𝓊𝓇𝑒, 𝒷𝓊𝓉 𝒶𝓁𝓈𝑜 𝑜𝒻 𝑔𝓇𝑒𝒶𝓉 𝒶𝓃𝑔𝓊𝒾𝓈𝒽 ⌝ · · · •───

نقاشی منبع آرامش بی پایان و در عین حال درد و غمی بزرگه:]☯️💔

🥀💫━━━━─ 𖣐 ──── ⇆ -

براي من يكي از لذت بخش ترين كاراي دنيا كشيدن نقاشي و گوش دادن موسيقيه:))) من نميتونم حرفامو به هيشكي بگم... نميدونم درک من چقدر سخته كه هيشكي ذره اي دركم نميكنه") و نقاشي تنها راه خالي شدنمه و من قلموم رو توي روحم فرو ميبرم و بعد باهاش نقاشي ميكشم:) اگه موقع نقاشي كشيدن نيگام كني قشنگ ميبيني جوري دارم نقاشي ميكشم كه انگار دارم عقده هامو رو كاغذ خالي ميكنم! حتي وقتي ديگه حالم خيلييييي بده و حوصله كشيدن يه نقاشي قشنگو ندارم يه مداد سياه برميدارم و محكم و تند تند رو كاغذو خط خطي ميكنم و انگار كل اون سيل غم ميريزه رو كاغذ و خالي ميشم:) تو اين روزاي تنهايي دوستي جز نقاشي و هندزفري و آهنگاي دپ تتلو ندارم=] دلم واقعا برا خودم ميسوزه و شده گاهي خودم، خودمو بغل كنم!!🙃💔 نسبت به سنم خيلي به چخ رفتم😅💔 به اميد روزي كه نقاشيام رنگي تر بشن:) 

دوستتون دارم لطفا با لايك و كامنتاتون خوشحالم كنين:)💜

درضمن لايك و كامنت جبران ميشع❤️

بوووص رو قلب مهربونتون فعلا گودباي(#.#)

پ.ن: يه لحظه دلم واسم ديزني و انيميشن هاي قشنگش تنگ شد... واسه رويا هام كه به بلندي موهاي راپانزل بودن... واس وقتايي كه انقدر دپ نبودم... ميخوام همين الان برم به ياد اون روزاي رنگي و كيوت كه كلي شاد بودم انيميشن هاي ديزنيو ببينم:) 

پسندها (13)

نظرات (32)


6 شهریور 00 20:14
نسرین قشنگم چه پستی گذاشته!!
نقاشیاتو قربون دختر هنرمند چه کردی🥰🥰❤😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي از نگاه قشنگت كيوتي❤️💝

6 شهریور 00 20:21
انیونگ عشق اجی**
وای دلبری میکنه این نقاشی ها 
منم روی چند نقاشی از مدل بی تی اس کار میکنم
انشاله تا اخر تابستون پستشون میکنم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
انيونگ عشقول
دلبري از خودته🥺❤️
اوهوم موفق باشي
منتظر ديدن پست قشنگت هستم
نرگسنرگس
6 شهریور 00 20:47
آفرین به تو دختر هنرمند...
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسييي❤️💜💫
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
6 شهریور 00 21:14
چه نقاشی های قشنگییییی 😍❤️😘🌹
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چشات قشنگه كيوتي🥲💜✨

6 شهریور 00 21:50
وای چه نقاشی های قشنگی خانم هنرمند ما😍🥰 منم عاشق نقاشی ام😍💜💜 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
واي مرسي عزيزمممم🥺💗
ع جون چه خوب😀

6 شهریور 00 21:58
گاهی اوقات منم تمام غم و ناراحتیم رو روی کاغذ خالی می کنم😔💔 آخه من هیچوقت جلوی کسی گریه نکردم... همیشه آخر شب که همه خواب بودن بالشتم  با اشکام خیس میشه💔 ۸ سال یک بغض تو گلوم هست و اگر بخوام خودم رو خالی کنم ۸ سال دیگه طول می کشه💔💔  به هیچکس نمی تونم راحت حرف دلمو بگم فقط به خودم می تونم بگم و خدا💔 واقعا گاهی اوقات بی اختیار می زنم زیر گریه و دلم می خواد یک دل سیر گریه کنم💔😭 واقعا خیلی برام سخته که این بغض تو گلوم باشه💔 دلم می خواد انقدر گریه کنم تا دیگه هیچ بغضی تو گلوم نباشه💔 نسرین جون من انقدر غم و ناراحتی دارم که اگر بخوام بگم ۸ سال دیگه طول می کشه💔 اینو خواستم بگم که بدونی منم شبیه تو هستم💔💔
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عه چقدر من: )
پَ هم درديم🙂
منم جلو كسي گريه نميكنم و درونگرام...
مثل تو فق تنها شبا زير پتو بالشمو خيس ميكنم🙂

6 شهریور 00 21:59
میشه بگی چی شد که زندگیت اینجوری شد؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
آدماي دوروبر
خانواده
تنهايي
محدوديت
و...
وقتي فهميدم دردناك ترين چيز تو زندگيس آمپول نيست و تلخ ترين چيز شربت دكتر نيست و شيرين ترين چيز هم آبنبات نيس!: )
 

6 شهریور 00 22:02
واقعا سخته هیچکس من و ت رو درک نمی کنه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوهوم🙂

6 شهریور 00 22:04
نمدونم چجور جلو مامان بابام اینجوری رفتار نمی کنم ولی نسبت به زندگی بی حس شدم فقط دلم می خواد بی هوش بشم و اون دنیا رو ببینم و برگردم به این دنیا
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
دقيقا منم
حتي گاهي خواستم خودكشي كنم😅

6 شهریور 00 22:08
دلم می خواد خود کشی کنم😔 چون که مامان بابان منو از لاک زدن ناخن مصنوعی گذاشتن و ناخن بلند داشتن محدود کردن! اینا تنها چیز برای زیبایی یک دختره
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چراااا؟ لاك و اينا كه چيز بدي ني
البته كيوتم زيبايي نه به لاك و ناخن بلنده و نه حتي به قيافه و اندام!! كسي زيبا تره كه قلبش صاف تره و افكارش زيباتره😉
لاك و... كه چيز خاصي نيستش هرموقع بزرگ شدي و اختيارت دست خودت شد هرچقدر دوس داشتي لاك بزن
 

6 شهریور 00 22:22
می دونم😊 ولی من عاشق لاک زدن بودم💔
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
منم لاك رو دوست دارم البته اجازه لاك زدنو دارم
اميدوارم نظرشون عوض شع
حالا ميتوني تو تنهاييات لاك بزني و جلو مامان بابات پاكش كني
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
6 شهریور 00 22:45
خیلی قنشنگه😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسيييي💖✨

6 شهریور 00 22:45
نسرین جون منم شبیه شمام عزیزدلم واقعا تعجب میکنم حدودا ۱۲ سال بود کسی درکم نمیکرد و الانم واقعا نمیدونم چی بگم فقط وقتی میخوام اشک بریزم کتابمو جلوی صورتم میگیریم و آخر شبیا وقتی زیر بالشت گریه میکنم خیلی حس خوبی بهم دست میده و وقتی گریم قطع میشه آرزوم میگیره که گریه کنم چون اون لحظه بدجور احساس دعوا و گریه و تنهایی و تک میکنم
ولی خوشحالم که شما دو تا هم مثل منید میتونم باهاتون همدرد کنم و یک همدرد معقه ی گریه های شب معقه ی زیر بالشت داشته باشم😘

ولی خدایی خوبه که دو همدرد دارم مثل خودم خوب میتونیم همو درک کنیم😜!!
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عه منم همينطور: )
من به بالا نيگا ميكنم و 5 ثانيه نفسمو حبس ميكنم كه گريم نگيره🙂
خيلي حس خوبيه كه ميبيني آدمايي هستن كه بات همدردن... اينطوري كمتر احساس تنهايي ميكنم

اره😁

6 شهریور 00 22:49
خودکشی طبیعیه 
منم قراره خودکشی کنم😂🤭❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
هن؟؟؟؟؟؟؟ خودكشي كنييييييي؟؟؟؟؟؟؟

6 شهریور 00 23:10
وات😐 بهار من عمرا بزارم تو خود کشی کنی😐☹ 

6 شهریور 00 23:10
بگم که اصلا خود کشی نمیتونه خود آدم رو بکشه😉
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 شهریور 00 23:37
سلام عشق دلم
چطورایی؟ چه میکنی؟ 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلام آجي
خوبم تو چطوري عزيزدلم؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 شهریور 00 23:40
وااای هنرمند جونم، موفق باشییی
نقاشی کشیدن واقعا کار قشنگیه
میدونی من تا حالا اینو به هیشکی نگفته بودم. چند سال پیش آرزوم بود معمار بشم و خونه رویا هامو بسازم. حتی نقاشیش رو هم کشیدم و عکسشو توی وبلاگم گذاشتم. یعنی تا این حد آرزوشو داشتم. به قول معروف آرزو بر جوانان عیب نیست خخخ
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
وااااي آبجي جونم مرسيييي
اوهوم خيلي
آخي چقدر قشنگ

7 شهریور 00 11:49
هی نسرین جون منم واقعا نمیدونم چم شده دلم میخواد به ارزوم برسم اما بعضی ها و چیزا مانعم میشن شبا گریه میکنم جوری که کسی نبینه چون ارزوی من ایدل شدنه و فکر نمیکنم بهش برسم چون خیلیا و خیلی کسا میگن که نمیتونیم بهش برسیم منم امیدمو از دست میدم ولی  ولی وقتی اهنگای بی تی اس و بلک پینکو و ... رو گوش میکنم فقط حالم بهتر میشه و یکم امید میگیرم 
فکر کنم درکت میکنم 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
غير ممكنه تلاش بكني و لايق يه چيزي باشي و طبيعت تو رو به خواستت نرسونه!!
حرفاي بقيه رو ولش: ) حرف مفت زيادع😅

7 شهریور 00 11:54
آدماي دوروبر
خانواده
تنهايي
محدوديت
و...
در جواب اینایی که گفتی بگم که دقیقا مشکل من همیناست 
ولی بازم یک امید کوچولویی هستش که بهم میگه من موفق میشم 
بیشتر اوقات وقتی اهنگ we are bulletproof : the eternal رو گوش میدم میگم واقعا زندگی من اینجوری
هستش چیزی جز صبح های پر از مه نیست ولی من موفق میشم این اهنگ بهم انگیزه میده
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
وااااااي من رو we are bulletproof كراش دارممم شديدا
يني عشقشم اصن
معنيش... ملوديش... شعرش و همه چ
يش معركس و خعلي اميدوار كنندس
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 شهریور 00 13:00
چه نقاشی های قشنگی😍💖
آفرین به نسی باهوش خودم😘💛


این حرفااااا چیه می زنین دخملاااا دنیا دو روزه بابا درسته وضع جامعمون خیلی افتضاح شده و دلخوشیا خیلی خیلی کم شدن ، و من کاملا بهتون حق میدم ، ولی خب دیگه چاره چیه ما زندگی کنیمم بالاخره می گذره و یه روزی تموم میشه ، زندگی نکنیم هم همینطور ... پس بهتره برا حال خوب دل خودمون و اطرافیانمونم که شده زیاد سخت نگیریم و با چیزای کوچیک برا خودمون دلخوشی ایجاد کنیم ، اینطوری می بینیم که چقد بهونه هست برا شاد بودن و شادی بخشیدن❤

 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چشات قشنگه كيوتييي😁💕
مرسيييي💜💫

اره ولي خب گاهي واقن كم ميارم: )
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 شهریور 00 13:07
چه نقاشی های قشنگی😍💖 آفرین به نسی باهوش خودم😘💛 این حرفااااا چیه می زنین دخملاااا دنیا دو روزه بابا درسته وضع جامعمون خیلی افتضاح شده و دلخوشیا خیلی خیلی کم شدن ، و من کاملا بهتون حق میدم ، ولی خب دیگه چاره چیه ما زندگی کنیمم بالاخره می گذره و یه روزی تموم میشه ، زندگی نکنیم هم همینطور ... پس بهتره برا حال خوب دل خودمون و اطرافیانمونم که شده زیاد سخت نگیریم و با چیزای کوچیک برا خودمون دلخوشی ایجاد کنیم ، اینطوری می بینیم که چقد بهونه هست برا شاد بودن و شادی بخشیدن❤
AvaAva
7 شهریور 00 14:28
زرافه جونم چه پستی گذاشته😂❤️
نقاشی هات چقدر قشنگننن
و اون متنااا(قشنگ معلوم بود من رو توصیف میکردن😂)
من وقتی ناراحتم نقاشی و آهنگ گوش دادن و نوشتن چیزایی که تو دلمه آرومم میکنه
هیچ وقت حوصله ندارم نقاشی بکشم پس معمولا اگه کامپیوترم روشن باشه آهنگ گوش میدم اگه خاموش باشه اینقدر مینویسم تا خالی بشم
از وقتی کرونا اومده تقریبا افسرده شدم
تقریبا که نه میشه گفت کاملا شدم
قبلش یکم شاد تر بودم
از وقتی که کرونا اومده خودمو با رویاهای پوچم و آهنگ و غیره سرگرم میکنم
تنها شدم
اونقدر تنها که حس میکنم صمیمی ترین دوستم هم حوصله ی منو نداره
خودمو با اینترنت و غیره سرگرم میکنم تا کسی نفهمه تنهام
مامانم همیشه میگه حرف دلتو بهم بگو اما همیشه خجالت میکشیدم یه بار بهش گفتم و دعوام کرد برای همین دیگه همیشه رو کاغذ مینویسم
بعضی وقتا نصفه شب یا وسط روز یکدفعه گریه ام میگیره و اینقدر گریه میکنم تا حس میکنم دیگه هیچ اشکی برام نمونده
فقط خواستم بگم من و تو خیلی شبیه همیم و درکت میکنم🙂


پ ن:راستی مشکلی نداری بهت بگم زرافه ؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي عنتر جان😂💕
مرسيييييي
بله بله😀😂

چقدر مني: ) من اصن دوس ندارم حرفامو ب كسي بگم... اونم كسايي كه ذره اي دركم نميكنن
خوشحالم كه دركم ميكني هق)

پ.ن: نه باباع راحت باش
AvaAva
7 شهریور 00 14:29
راستی میگم مشکلی نداری با اینکه اونقدر ها صمیمی نیستیم بازم تاریخ دوستیمون رو توی تولد شمار هام بزنم ؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عررررررررر نه بابا خوشحالم ميشم مرسييييييي نلاهخلتهادذهعخفقب
 

7 شهریور 00 23:58
آخه بهتره که آدم بزاره خود خدا عمرش رو تموم کنه😉 آخه چرا خودمون باید عمر خو دو مون رو تموم کنیم؟ بعدم دنیا ۲ روزه ، بهتره به افکار منفی فکر نکنیم😉😉😉😉

8 شهریور 00 11:49
کلا اون اهنگ خیلی بهم امید میده
واقعا فکر که میکنم حرف مفت زیاده 
نمیدونم حسودی میکنن که اینقدر منفی بافن یا...
ولش اهنگای مورد علاقه ات از بی تی اس چیا هستن؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوهوم به منم
اره باوا
من همه اهنگاي بي تي اسو دوص ولي we are bulletproof و I need you و Dynamite يه چيز ديگن
AvaAva
8 شهریور 00 16:18
اوکی گذاشتم
فقط ته ته های تولد شمار هامه اینقدر من تولد شمار دارم😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ژوووووون
منم الان ميزارم
AvaAva
8 شهریور 00 21:55
تنکسسسسس
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
بوووووووصصصص

9 شهریور 00 19:43
نسرین جون ممنون می شم به پست جدیدم سر بزنی و لایک و کامنت کنی

12 شهریور 00 1:44
آم نسرین جون یک سوال
شما آواکادویی؟؟
🤔😍🥰🤩خوشحال میشم پاسخ بدی قشنگِ من
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلام
بهار خودتي؟ يا دوست بهار هستي؟
اره آيليشزم

12 شهریور 00 12:06
نه بهار جون که حالش خوب نیست اصلا نمیتونه بیاد پای گوشی من دوستش نیستم خواهرشم خواستم سوال کنم برای همین😍

خیلی خوشحال شدم ممنونم 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اها: ( اميدوارم زود خوب شع🙂💔

خاعش❤️
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
14 شهریور 00 3:09
آفرین نقاشی هات زیبا بود
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسيييي💕