𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 27 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

تزريق دز اول واكسن سينوفارم💉💙

1400/7/11 14:10
299 بازدید
اشتراک گذاری

هلو گااايز! هاو آر يو؟ خب تو اين پست ميخوام درباره تزريق واكسنم بنويسم... بمونه به يادگار از اين روزهای رو به اتمام كرونایی!🙃

امروز 1400/7/11 برای تزريق واكسن كوويد_19 رفتم شبكه بهداشت^^ راستش ديروز يعنی 10 مهر برای تزريق واكسن كرونا اومده بودن مدرسمون ولی خانوم عزيزی مدير مدرسه اجازه نداد كه واكسن به بچه ها تزريق كنن چون خب اگه اتفاقی واسه يكی از بچه ها بيوفته مدير مسئوله!

بخاطر همين گفتن كه بعد تعطيل شدن مدرسه همتون برين يچيزی بخورين و بياين واكسن بزنين^_^ منو ريحانه چون خونه هامونم نزديك هم هست قرار گذاشتيم باهمديگه بريم و واكسن بزنيم و خلاصه با ريحانه رفتيم شبكه بهداشت و اونجا ستاره دختر عمم و نرگس نوه عمم و همكلاسیام و هم مدرسه ای هامو هم ديدم...

ولی واقعا نميدونم چرا همين كه واكسيناتور واكسنو آماده كرد و خواست بهم تزريقش كنه يه استرس عجيبی گرفتم و قلبم تند تند ميزدددد... دستام يخ كرده بود اصن يه وضعییی...

تا حدی كه يكی از واكسيناتور ها گفت استرس داره فشارش ميوفته فعلا بهش واكسن نزنين! هركی واكسن ميزد ميگفت نسرين اصلااا درد نداره ولی بحث اصلا دردش نبود و من طاقتم به درد زياده بحث اين بود كه نميدونم چرا يهو استرس گرفتم و از اون سوزنه ميترسيدم... از اينكه بره تو بدنم واعاییی😖

واكسنو نزدم! از اونجایی كه موسسه مامانم به شبكه بهداشت نزديكه رفتم موسسه كه كليد خونه رو از مامانم بگيرم و برم خونه كه مامانم گفت بيا باهم بريم واكسنتو بزن و حتی وقتی با مامانمم رفتم استرس گرفتم و نزدم😬

ولی امروز وقتی از مدرسه برگشتم مامانم گفت برو واكسنتو بزن... نسبت به ديروز استرس آنچنانی نداشتم و رفتم شبكه بهداشت... خلاصه دوباره از واكسيناتور سوال كردم كه عوارض خاصی نداره؟ و اونم گفت ببين راحت بت بگم اگه عوارض داشت اينهمه آدم تزريق نميكردم و شاد و شنگول نبودن😅

چون دست راستی هستم گفتم به دست چپم واكسن رو تزريق كنه ولی از اونجایی كه جای واكسن يك سالگيم روی بازوم مونده نشد كه به دست چپم بزنه و به دست راستم زد... يعنی اصلا درد نگرفت دستم و فقط فهميدم يه چيزی رفت تو بازوم... وقتی هم سوزنو در مياورد يههه كوچولو بگی نگی درد گرفت^^

يعنی خاك تو سرم كه واسه اين استرس داشتم😐😂

عواض جانبی ای هم كه داشتم سر درد🤕، درد عضلانی و مفصلی💪🏻، كسالت و خستگی😪 بود.

دز دوم رو هم قراره 9 آبان تزريق كنم^^💉❣️

اينم كارت واكسنم😉💉💖✌🏻

با گوشی بابام عكس گرفتم كيفيت دوربينش خيلییی پايينه😐 حالا گوشيمو پس دادن با گوشی خودم يه عكس قيشنگ از كارت واكسنم تو همين پست آپ ميكنم:|

***

دوستان واكسن كرونا، خصوصا واكسن بركت و سينوفارم هيييييچ عوارض جانبی خاصی نداره و لطفا واكسن رو تزريق كنين تا هر چه زود تر همگيمون از شر اين ويروس لعنتی خلاص شيم!

و اينكه حتی بعد از تزريق 2 دز واكسن هم %20 احتمال ابتلا به كرونا وجود داره پس حتی بعد تزريق واكسن هم پروتكل های بهداشتی رو رعايت كنين.

***

#كرونا_را_شكست_ميدهيم✌🏻💙

لايك، كامنت و فالو يادتون نره مطمئن باشين جبران ميشه❤️

پ.ن: تصميم گرفتم خاطرات هر ماه مدرسه رو به چهار قسمت تقسيم كنم و هر هفته يه پست از خاطرات مدرسه آپ كنم! آخر هفته منتظر پست جديدم باشين😁💕

پسندها (9)

نظرات (17)


13 مهر 00 14:20
فدایت روم کجا بودی تو؟😍😅💙
تحریم بودی؟💔
منم تحریم بودم ولی تو وبلاگم بودم دیگهه😐
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تحريم بودممم
اخه خو تحريم بودم نميتونستم بيام وبم

13 مهر 00 14:21
یاااا انقد دلممم برات تنگ شده بود که نگو😢💔
من بغض...هق دیگه نرو هقق😐💔🙂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فدای دلت بشم من هييييييق
هقققق چشممم

13 مهر 00 14:43
من تحریم بودم ولی یواشکی گوشیمو بر میداشتم میرفتم حموم آبم باز میکردم خودم میومدم وبلاگ😐💔
به معنای واقعی چولمنگم دیگه
ولی خدایی اگه دوباره بری از پشت بوم خودم و خودت و تتلو رو پرت کردم پایین😑
پ.ن: بدبخت تتلو این وسط
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جر😐💔😂
عههههه من به جهنمممم تتلو چه گناهی كرده اين وسطططططط
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مهر 00 14:45
سلاااام عشق جان
چطورایی؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلوووووم
خوبم تو چطوریییی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 14:46
هلوووووووو
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
هلووووو اسكل زاده اعظم😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مهر 00 14:48
واااای نسرین من هنوز واکسن نزدم. یعنی منم اونقدر استرس علائمش رو دارم که هی امروز و فردا میکنم. هفته پیش جمعه کم مونده بود برم بزنما اما نشد. بابامم از دستم عصبانی میشه وقتی میگم استرس دارم برای واکسن. چون خودش زده و میگه اصلا درد نداره. 
اما دیروز مامانم واکسن آسترازنکا زده، بدن درد داره و زیاد حالش خوب نیست. دعا کن زودتر خوب بشه آجی. 
انگار آسترازنکا علائمش شدید تر از سینوفارمه. 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
برو بزن باواااا
نه من زدم اصلااااا درد نداشت فقط سردرد داشتم كه شير انگور خوردم خوب شدم... كوفتگی بازو هم داشتم كه عاديه!!
آسترازنكا كلا علائم شديد داره از فاميلای ماعم چند نفر زدن يكی دو روز علائم داشتن و حالشون خوب نبود
ولی سينوفارم خيلی خوبه حتما بزن اصلا هم استرس نداشته باش من زدم هيچی نشد
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 14:50
خودمو جات تصور کردم دلم ریخت برات🤣🤣🤣🤣🥲
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
زهرمار😐😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 14:51
ثنا چی میگی این حرفا ینی چی؟😐
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
احمق! سانا!😂
يعنی همون كه شنفتی😐😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 14:51
بیا نی نی گپ
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مهر 00 14:52
آره بابا حتما باید برم بزنم وگرنه دانشگاه راهم نمیدن. خخخ
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اره حتما بزن آجی واكسن سينوفارم نه درد داره نه علائم شديد
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 مهر 00 15:07
مبارکه نسی جونی😍😂
منم ۳ مهر ماه رفتم زدم هنوز فرصت نکردم پست بزارم انقد سرم شلوغه که نگووو ... خدایی اصلا درد نداشت 😐😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسیییی كيوتكم😁
عه مباركه اره اصلا درد نداشت😂 چه واكسنی زدی؟
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 مهر 00 15:11
سینوفارم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اكثر مردم سينوفارم ميزنن


پ.ن: ابتداییییی بی من تو كجاییییی راهنمایی داره سرويسم ميكنههه😭😂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 مهر 00 15:14
هنوز اول راهی😎😂 بیای دبیرستان دای او سوز😂😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
يا خدااااا😭😂 جر خدا لعنت كنه دبيراروووو😐😂
همون روزی كه واكسن زدم انقدررررر تكليف داشتيم دستم به چخ رفتتتت ينی انقدر فحش دادم دبير رياضيمونو تا تكاليف رياضيمو بنويسم😐

13 مهر 00 17:19
سلاااام،مبارک باشه به سلامتی،همیشه سلامت باشی نسرین جونم ایشالا❤🦁💛😍✌🏻
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلااااام مرسی قربانت همچنين💕💫
AvaAva
13 مهر 00 21:03
به سلامتی آبنبات جونم^-^
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسی نوتلام
AvaAva
13 مهر 00 21:04
نسرین دلم برات تنگ شده بودددددددT-T
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فدا دلت شممممم خو
girl
22 فروردین 01 23:45
های.عام
من  خواننده خاموش وبتونم
میشه یه بار کل پستای سال قبلتونو باز کنین،اونایی ک عمومی بودن&zwnj؟
تشکر&hearts
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
واو خودا فدات
اوكي فقط يه كامنت بذار كه من بفهمم هستي و پستامو باز كنم