𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 30 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

اندر احوالات امروزم🍃...

1400/7/9 15:30
321 بازدید
اشتراک گذاری

سيلام به دفتر خاطرت قشنگم و سلام به نسرينی كه الان خيلی بزرگتر شدی در حال خوندن خاطره نه مهر هزار و چهارصدت هستی!☕️

امروز جمعست... در طول روز كار خاصی نكردم و اماااا شب...!

خب همونطور كه تو پستای قبلی گفتم از 10 مهر ميخوام برم مدرسه=) خيلی بی شور و شوقم!! مامانم گفت برو يونیفرم مدرستو بپوش ببينم چطوری ميشه تو تنت... يعنی تا حدی بی انگيزه بودم كه يونیفرمم رو هم تا به امروز تن نزده بودم!! خلاصه يونیفرمم رو پوشيدم و خيليم بهم ميمومد لامصب ولی خيلی خوب ميشد اگه يونيفرم مدرسه های ايران اينقدر ضايع نبود!😐 بعدم اومدم اتاقم كه لباسمو دربيارم يه لحظه ياد روزای ابتدایی افتادم و بعضم تركيد:) كاش يه بار ديگه برگردم به كلاس شيشم!! خيلی برام سخته كه 6 سال تو بهترين مدرسه شهر درس بخونم و يهو گوشيم ازم گرفته بشه و بعدم برم تو مدرسه ای كه دوسش ندارم!! خلاصه يكم گريه كردم و آهنگ گوشيدم و بعدش بابام برام كيك و آبميوه آماده كرد و صدام كرد... وقتی داشتم ميخوردم پرسيدم: ميشه فردا نرم مدرسه؟! بابامم گفت اينا همش بخاطر اون كامپيوتر كه اينجوری شدی و از اين چرنديات!! ولی من گفتم از اين مدرسه ای كه ثبت نامم كردن بدم مياد! اونم كلی دعوام كرد و گفت اصن حق نداری از فردا بری مدرسه و... بعدم گف خانواده هایی رو ميبينم كه اصلا درست و حسابی نيستن آدم بچشونو ميبينه هز ميكنه ولی تو اينطوری از آب در اومدی!!🙃

شب خيلی بدی داشتم. خيلی بد!! اماااا...

رفتم تو حياط... اولش خواستم گريه كنم ولی بعدش خودم به خودم كلی روحيه دادم🌈💜 اين روزای بد منو قوی تر ميكنن و من بهشون افتخار ميكنم!! با تنهایی هم اصلا مشكلی ندارم و به قول تتلو تنهایی قدرتی داره كه خيليا قدرت تحمل كردنشو ندارن:]

البته اينم بگم بابام وقتی عصبانی ميشه يچی ميگه ولی بهش عمل نميكنه😅

و بعد خيلییییی بيخيال اومدم تو اتاقم و رپ ميخوندم و بشكن ميزدم😂👌🏻

...💫امشب به معنای واقعی فهميدم تو بد ترين شرايط ممكن هم ميتونم شاد باشم!💫...

.

.

.

.

.

و اين بوووود احوالات آخر هفته ايمممم...

بمونه به يادگار از 1400.7.9=)💌🎐

پ.ن: پست در 10 مهر آپديت شد!

پ.ن2: احتمالا بزودی گوشيمو مامان و بابام پس بدن و عكس لوازم التحريرامو بزارم فق دعا كنين پس بدننن😭

پ.ن3: يه پست ديگه هم داريم كه به احتمال زياد امشب آپ ميشه😁💕

پ.ن4: لايك، كامنت و فالو يادتون نره مطمئن باشين جبران ميشه^^❤️

پسندها (12)

نظرات (21)


10 مهر 00 16:01
واییییییی خودااا
پلخ یتادلزززطیشللثاوتلبرو
بلاخره پست گذاشتیییییی😍😍
فدایت روم انقد دلم برا پستات تنگیده بود که نوگو😢💔
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عرررررر
كراش زدم رو فدايت روم گفتنت🙂😂❤️
فدای دلت رومممم

10 مهر 00 16:02
نبینم ناراحت باشی خو💔
غصه نخور باو درست میشه🙂
من خودم مثل کوه پشتتم کیوتی😐😅
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
هيق قربونت بشم من مهربوننن

10 مهر 00 16:03
اصلن تتلو کجاس من دستشو ماچ کنم😐
همین که حالتو خوب کرده کلیه داداچ من تا ابد بابت همین بهش مدیونم🙂❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
نميدونم والا ميخوای بهش دايركت بدم لوكيشن بده😐😂
خيلی مهربونی... لاو يو: )

10 مهر 00 16:05
هق...ناراحت باشی منم ناراحت میشم دیگه..هقق💔
اخه فرزندم تو چرا خودتو ناراحت میکنی...
درمورد گوشی😐کاملا درکت میکنم چون مامان بابای منم بهم گوشی نمیدن اگه بدن ده هزار دور استفادش میکنن فسیل شد میرسه به من🙂😑
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ديگه ناراحت نميشم هيچوقتتت

عه همدرد😐😂💕

10 مهر 00 16:15
من کراش زدم رو اسمت😐
منم میخوام اسمم نسرین باشهههه عرررررر🙂💔
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جر پشماااااممم

10 مهر 00 16:18
نمیخواد خودم فدایت روم😐😍
راستی برو تتلو رو پیدا کن کارش دارم من کجاس این بنی بشر🙂💔
عاااا اره دیگه ناراحت نشو
غصه بخوری خودمو کشتماااا😐💔

پ.ن:من چقد بروسلی..&zwnj.انگار نه انگار گربه ببینم تا اونور دنیا دوییدم از ترس😑
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
نهههه
اگه ميتونستم پيداش كنم كه تا الان خودم پيداش كرده بودم و دگ غم نداشتم
چش
بيخوووووددددد عهههه ميكشمت اگ خودتو بكشییییی


پ.ن: جر من عاشق گربم😐

10 مهر 00 16:19
چی شد پشمات ریخ😐
بیام جمعش کنیم؟
کمک خاستی بگو میام🙂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اينكه رو اسمم كراش زدی

بيا😐

10 مهر 00 16:23
اومدم
کجا بیام راستی😐
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
بيا زنجان😐

10 مهر 00 16:27
بابا بیخی😐 میمیرم از گرما خو آرزو دارم هنوز😑

پ.ن:یکی از آرزوهام هم اکنون: ماچت کنم😐😍❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوكی😐

پ.ن: عرررررر آخ ننع قلبممممم

10 مهر 00 16:30
یااااا نسی کجاییییی بیاااا
من قبلا دیدمت😐🙂😢💔
یه بار اومده بودیم زنجان بعد یه بچه رو دیدم مثل همون عکس بچگیت بود بعد مامانش بهش میگف نسترین😍❤😅
تو بودی؟😐
ابنچبعییزبثادنلزظنوولتپنلدخخنمداقب
قاطی کردم رف😐
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تنبيه شده بودم كامپيوترمو برداشته بودن
هننننن؟؟؟؟
پشماااامممم نميدونم شايد من بوده باشم جررررر
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 مهر 00 16:37
موفق باشی کیوووتی جانممم❤💖
مطمئن باش به مدرسه جدید هم عادت می کنی و کلی دوستای خوب پیدا می کنی و باهاشون حسابی خوش می گذرونی😍✋🏻💜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
همچنين فرفروووو❤️
اره الان ديگه از مدرسم خوشم مياد و برعكس ابتدایی كلی دوستای پايه پيدا كردم و فقططط و فقط تو مدرسه غش غش ميخنديم😂😁😀💕💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 مهر 00 17:27
فقط میخوام اینو بگم کههه:
دلم برای صدات تنگ شده آبجی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
هارتم... فدای دلت بشم من آخهههه هر وقت گوشيمو بهم پس دادن واست ويس ميفرستم عشق من
ستایش
10 مهر 00 19:50
سلام نسی جونم 
منم بی شوق بودم 
واقعا از یونیفرم ایران خوشم نمیاد 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلاممم
اوهوم منم...
ارههههه خيلی مزخرفههههه😐
ستایش
10 مهر 00 19:50
یونیفرم کره رو خیلی دوس دارم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
وعای منممم
AvaAva
10 مهر 00 20:18
نبینم ناراحت باشی آبنبات جونم منم ناراحت میشم خبT-T
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
غلط خوردم ديگه ناراحت نميشم😢😂💕
HelenHelen
11 مهر 00 0:35
موفق باشی نسرین جون😘
🙏 امیدوارم خیلی زود به مدرسه جدیدت عادت کنی 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسی عزيزم همچنين❤️
اوهوم الان ديگه عادت كردم^^
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
12 مهر 00 23:37
توله سگگگگگگ
دلم برات تنگ شده بودددد
واهاییییییی گلبمممممممممم
گوشیتو دادن اول از همه به من پیام میدی مفهومه؟ 😀🔪
دیگه عم نبینم ناراحت باشی که با پشت دست میام تو دهنت 😂🤙
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جووووووووونزززززززز ببين كی كامنت دادهههه
منمممممممم
عررررررررررر
مفهومههههه نميگفتی هم همين كارو ميكردممممم
چشممممم شيكر خوردممممم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 مهر 00 12:50
عشق منییییییی
دیگه ناراحت نباشیاااااااااا
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فداتشم
چشممم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
14 مهر 00 10:08
سلام شرکم🥺🖤
این پستتو ندیده بودم🥲❤️

مطمئنم تو توی شرایطی از این سخت تر هم باز لبخند خواهش زد و به راهت ادامه خواهی داد
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلوم
فدا سرت

اوهوم: )
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
10 آبان 00 16:04
اقااا جان خودت تو کرونا نرووو مدرسه حضورییی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
نمیشه ک اخه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
28 آبان 00 18:18
چرا نمیشه فرزندم؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چی نمیشه؟