𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 19 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

شروع دوباره زبان كره ای!!🇰🇷🍜

1400/5/26 17:06
321 بازدید
اشتراک گذاری

خببب همونطور كه تو پست ~يادداشت ِ قبل از شروع!!🌈🐾~ گفتم از 23 مرداد دوباره شروع به ياد گرفتن زبان كره اي كردم😀 با اينكه قبلا يك ترم خوندم ولي دوباره از صفر شروع به يادگيري كردم🍀...

شديدااا به زبان و كشور كره علاقه دارممم^_^💜 براي يادگيري هم يه پيج فوق العاده كيوت و باحال پيدا كردم🥺❣️ هر شب از ساعت 10 به بعد يك درس كره اي يادميگيرم و قبل اينكه شب ها بخوابم درسايي كه ياد گرفتمو مرور ميكنم چون اگه چيزيو قبل خواب بخونيم خوب يادمون ميمونه😉 در طول روز هم خوندن لغات رو تمرين ميكنم🤟

خببب بريم واسه مرور آموخته هاي اين چند روزم🤓📚

1400.5.23

 *مرور بخشي از الفبا👀*

فقط يه سريشو برا يادگاري ميزارم😉

💛1400.5.24💛

پيجي كه تو اول پست گفتم رو پيدا كردم و ديگه با اون پيج پيش رفتم😁💕

قبلش هم از خودم امتحان گرفتم و چند بار حروف چندگانه كه گاهي قاطي ميكردمشونو مرور كردم☺️

حدودا 10 تا حرف جديد يادگرفتم كه ديگه اينجا نميزارمشون🍯

چند تا از نكته هايي كه يادگرفتم👇🏻(جهت يادگاري^_^)

تو زبان كره اي هيچوقت حروف صدا دار اول كلمه نميان و هميشه بايد قبل حروف صدا دار تو شروع كلمه از حرف  استفاده كنيم!! اين حرف در اول كلمه هيچ صدايي نداره و در آخر كلمه صداي ايونگ ميده.🐝

***

پدچيم: به جايگاه سوم در هجاي سه حرفي پدچيم گفته ميشه...

نكته: در پدچيم فقط حروف بيصدا قرار ميگيرن و تلفظ برخي از حروف بيصدا تغيير ميكنه!!🐝

***

حروف مصوت ساده در زبان كره اي 10 تاست، حروف مصوت دوبل 11 تاست، حروف صامت ساده 14 تاست و حروف صامت دوبل 5 تاست.🐝

يه سري لغات جديد كه ياد گرفتم👇🏻😜💚💖

اينم بخشي از دروس👇🏻😋🍩

خلاصه اونشب تا ديروقت چند درس يادگرفتم و واقعا خسته شدم🚶‍♀️ حالا شامم نخورده بودم🙄 دگ مامان و بابام داشتن ميخوابيدن منه بدبختم تو تاريكي شام خوردم😐🤙🏻

💙1400.5.25💙

روز تمرينِ خوندن لغات رو كردم و شب به دليل گشادي و خستگي چيزي ياد نگرفتم و فقط درساي قبلي رو مرور كردم😐💔😂

1400.5.26 (امروز)

صبح كه بيدار شدم براي جبران شب قبل خيلي جدي مشغول يادگيري شدم👊🏻

اينم بخشي از درسايي كه امروز يادگرفتم👇🏻🍇💜

مصوت هاي دوتايي

تو زبان كره اي بازم مصوت دوتايي داريم ولي من فقط همين 4 تا رو يادگاري گذاشتم🦋

بخشي از نكات اين درس👇🏻💜📚

تا ساعت 12:55 ظهر كره اي ياد ميگرفتم تا اينكه از شدت ضعف حالت تهوع گرفتم و تازه يادم افتاد هنوز صبحانه نخوردم😶🚶‍♀️ديگ نتونستم ادامه بدم و يك ربع استراحت كردم دوتا ميني كيك و يه ليوان شير خوردم و يكمم اهنگ گوش كردم... همزمان صبحونه ميخوردم و قر ميدادم😂💃🏻 بعدم يكم چيزميز تو گوگل خوندم كه بماند چيا بودن😂😂💔... ساعت 1:10 دقيقه ظهر دوباره شروع به خوندن كردم تا حدودا ساعت 1:30 ...

يكمِ ديگه هم روخواني لغات كره اي و تلفظ كلمات رو تمرين ميكنم و درسايي كه تا اينجا ياد گرفتمو مرور ميكنم😁❣️

خيوببب دگ حرفي برا گفتن ندارم:/ ميرم ناهار كوف كنم معدم سوراخ شد از گشنگي:|

لايك و كامنت و فالو جبران ميشن يني هر گلي به سر وبلاگ من بزنين به سر وبلاگ خودتون زدين😐😂💗

پ.ن: الان متاسفانه نميتونم عكس مشقامو بزارم ولي در آينده نه چندان دور ميزارم:/

بووووص به فرق سرتون فعلا باي🐼💚✨

پسندها (12)

نظرات (13)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 مرداد 00 18:17
سلام عشقققم🤩
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
به بههه سلااااااام
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 مرداد 00 18:21
چطور مطوری؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
خوبم كيوتيم تو چطوري
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 مرداد 00 18:23
موفق باشیییییی باجی جاااااان😗😗😍😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي همچنين عزيزدلمممم

26 مرداد 00 20:58
سلام خوشگلم 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اَن يانگ كيوت^_^

26 مرداد 00 20:59
عالیه منم استاد زبانمو عوض کردم 
اون مبتدی یاد میداد من رفتم حرفه ای یاد بگیرم هزینه اش بیشتر بود ولی برام مشکلی نداشت
امیدوارم مثل تو ترم اول و خوب یاد بگیرم
خوب دیگه منم این پیجی که تو داری رو قبلا داشتم😂
ولی دیگه استفاده نکردم گفتم حضوری برم 
به نظرت لازمه از این پیجم استفاده کنم یا فقط حضوری برم کافیه؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوهوم
اميدوارم موفق باشي
دركنارش پيجو هم داشته باشي خوبع🙂

27 مرداد 00 2:25
موفق باشی😍منم کلاس زبان انگلیسی می رم خوب که نه عالی یاد گرفتم و تا الان می تونم یکم انگلیسی صحبت کنم😍👍🏻
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تو هم همينطور❤️
منم انگليسي ميرم الان تو مرحله تاپ ناتچ 1 هستم
☆
27 مرداد 00 15:16
سلام موفق باشی دختر منم زبان کره ای یاد میگیره 
میگم میشه یک کمکی کنی عزیزم
حروف الفبایی که اول گذاشتی رو میشه بگی از کجا اوردی؟؟
چون دخترم یکم داخل الفبا مشکل داره ولی اینجا قشنگ توضیح داده
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلام همچنين😊 عه چه خوب
عزيزم حروف الفبا رو از پيج hana_and_korean
يادگرفتم
اگه اينستا دارين آديدي پيجو سرچ كنين پيجو مياره
پيج خيليييي خوبيه واقعا
توي اولين پستاش حروف رو آموزش داده
اميدوارم مشكلش رفع بشه💖💜
☆
27 مرداد 00 15:17
سلام موفق باشی دختر منم زبان کره ای یاد میگیره  میگم میشه یک کمکی کنی عزیزم حروف الفبایی که اول گذاشتی رو میشه بگی از کجا اوردی؟ چون دخترم یکم داخل الفبا مشکل داره ولی اینجا قشنگ توضیح داده
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 مرداد 00 15:25
به به چقد هم عالی موفق باشی جیگررر طلام❤❤😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي
مثل خودت فرفروي كيوتتتتتت❣️💛
همچنين
AvaAva
29 مرداد 00 14:48
موفق باشی 기린😂
행운을 빌어요 기린
خلاصه نمیدونم درست نوشتم یا نه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي😁
😂💙💓너도
اره درست نوشتي😂 
مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 00 21:47
👌😍
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
2 شهریور 00 20:51
دوست عزیز فالو شدی لطفا من رو هم فالو کن 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي فالو بك دادم🦋
AvaAva
12 شهریور 00 19:27
میگم حروف رو از کجا آوردی؟ 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اينستاگرام
الان پيجه رو تو دايركت ميفرستم واست