𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

💜...جمله های قشنگ آيدل های كی پاپ...💜

1400/5/16 21:20
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

بـــــی تـــــــی اســــ💜ـــــ(B.T.S)

من با تموم وجودم جلوی پدرم رقصیدم، کسی که مانع آرزو های من میشد. _جانگ هوسوک

تو این دنیا حقایقی هستن که عوض نمیشن، زمان به سرعت میگذره هیچ 'امّا'، 'اگر' یا 'شایدی' وجود نداره. _جانگ هوسوک

اینکه الان دارید چقدر تلاش میکنید مهم نیست مهم نتیجه ی تلاش و کار شماست. _پارک جیمین

از وقتی بیدار میشی نسبت به قیافت اعتماد به نفس داشته باش. _کیم سوکجین

به جای اینکه هدف دیگه ای در نظر بگیرم، دوست دارم بتونم کارهایی که باید انجام بدم رو با تموم تواناییم انجام بدم. _جئون جونگ کوک

امیدوارم قدم هایی که بر میدارم بیشتر از گذشته رشد کنه. _جئون جونگ کوک

آرمی ها زندگی منن. _مین یونگی

آرمی هایی که منو به عنوان بایس شون انتخاب میکنن خیلی خاصن چون من اونقدرام خوب نیستم. _مین یونگی

اگه تو درساتون موفق نشدین هرگز نا امید نشین از زندگیتون چون درس خوندن فقط یه بخشی از زندگی شماست. _مین یونگی

برای رسیدن به هدفتون نهایت تلاشتون رو بکنین و ازش دست نکشید چون هیچکس از فردای خودش خبر نداره همون طور که من هیچ وقت فکرشو نمیکردم که عضوی از بی تی اس بشم. _کیم نامجون

توی زبان کره ای،کلمه ی آینده از دو بخش ساخته شده،بخش اول نخواهد و بخش دوم آمد هستش و در کل این معنی رو میده که آینده چیزی نیست که بخواد بیاد،آینده الانه و ماهم داریم تو آیندمون زندگی میکنیم. _کیم نامجون

نذارین رویا هاتون فقط یک رویا باقی بمونه. _کیم تهیونگ

زندگی فقط یه بار اتفاق میوفته پس صبح ها به راحتی از خواب بیدار شید و بهترین خودتون رو انجام بدین. _کیم تهیونگ

سولو استن نباشید. _کیم تهیونگ

💜💜💜💜💜💜💜

اكـــــســــ🌍💜ـــو(Exo)

🪐هروقت فن های مسلمون رو دیدید باهاشون دست ندید تا معذب نشن. _پارک چانیول🪐

🪐مهم نیست چقدر شرایط سخت باشه، همیشه مثبت میمونم و مثل یک احمق لبخند میزنم. _پارک چانیول🪐

🪐اگه از درون زیبا باشید ظاهر شما هم زیبا میشه. _اوه سه هون🪐

🪐زندگی یه راه پراز تلاشه. _بیون بک هیون🪐

🪐ما به خاطر شما به دنیا اومدیم و همیشه تلاش میکنیم تا شاد باشید و غمگین نباشید. _بیون بک هیون🪐

🪐ازخوشبختی دیگران خوشحال شید تا شادی و خوشحالی به سمت شما بیاد. _پارک چانیول🪐

🪐هیچکس کامل نیست همه چیز تو شخصیت و قلب شما خلاصه میشه شما به اندازه کافی خوب هستید و اجازه ندید کسی به شما بگه نیستید. _کیم جونگده(چن)🪐

🪐من میخوام به تجربه و احساس کردن چیزای جدید ادامه بدم هرچیزی که ممکن باشه. _دو کیونگسو(دی او)🪐

🪐هیچوقت نمیزارم چیزی به اکسو و اکسو الا آسیب بزنه(=. _دو کیونگسو(دی او)🪐

🪐من حاضرم خم بشم تا بشکنم. _کیم جونگ این (کای)🪐

🪐فن ها آیینه آیدلاشون هستن. _ژانگ ای شینگ (لی)🪐

🪐زمانهایی هستند که ممکن است خسته کننده باشند اما اگه فقط یکم اونو تحمل کنیم به پایان میرسه. _ژانگ ای شینگ (لی)🪐

🪐شما همین الانشم خیلی خوبین اما اگه یاد نگیرین که خودتونو دوست داشته باشید حتی اگه خوب باشید خوب بودن شما به چشم نمیاد. _کیم جونمیون(سوهو)🪐

🪐فن هایی که نمیتونن به کنسرت ما بیان و یا ما رو نبینن خاص ترن. _کیم جونمیون(سوهو)🪐

🪐شما نمیتونید هرروز خوشحال باشید اما چیزایی وجود دارن که باید درمورد اونا هرروز خوشحال باشیم. _کیم مینسوک(شیومین)🪐

💙💙💙💙💙💙✨💜💜💜💜💜💜

بــــــلــــــكــــــ پـــــيـــــــنــــــكــــ💖ـــــ(Black Pink)

💖درباره رویاهات نگو نشون بده💕🧸 . _لاليسا مانوبان(ليسا)💖

💖تو زندگی من مشکلات شبیه دستمال می مونه تا یکی رو بر می دارم یکی دیگه می زنه بیرون😐🤦🏻‍♀️. _لاليسا مانوبان(ليسا)💖...منظورش اینه همه مشکل دارن حتی آدم های معروف فکر نکن فقط خودت مشکل داری🙃)

💖یه دست صدا نداره البته تا وقتی که نزدم تو دهنت😹🖐🏻. _لاليسا مانوبان(ليسا)💖

💖گوش خر رو هر چقدر کوتاه کنی اسب نمیشه یک چیز ذاتیه🙃🙂. _لاليسا مانوبان(ليسا)💖

💖اون احمقی که تو چشای من دیدی انعکاس خودت بود😌🙃. _ پارک رزان(رزی)💖

💖دلم می خواهد بهت بگم برو به جهنم اما دلم نمی خواهد باز اونجا هم ببینمت😌🖐🏻. _ پارک رزان(رزی)💖

💖من نمی تونم...مثل آبنبات شیرین🍭🍓،مثل یخ سرد⛸️❄️،مثل ابلیس شیطان صفت😈👻یا...مثل یه سرباز وفادار🤟🏻🦄...همه اینا به تو بستگی داره⚡😌. _كيم جنی💖

💖برای ملکه شدن احتیاجی به پادشاه نداری👸🏻👑. بلک پينک(آهنگ Lovesick girls)💖

💖💖💖💖

يكي از مهم ترين اتفاقات زندگيم كي پاپر شدنم بود و از اينكه كي پاپرم خيلي خوشحالم🙃💞

ممنونم از دنياي كي پاپ و خواننده هاي كيوت و دوست داشتنيش بابت حس خوبي كه بهم ميدن، تك تكتونو عاشقانه دوست دارم💕🥲

  اميدوارم كه يه روز از نزديك بتونم ببينمتون و بغلتون كنم و بهتون بگم كه چقدر دوستتون دارم.🥺💗

اميدوارم يه روزي برسه كه به جاي ديدنتون از پشت گوشي روي استيج كنسرت ببينمتون:)))🌀

اميدوارم يه روز خودم هم بتونم آيدل كي پاپ بشم.🙂🎶

اين هارو نه تنها براي خودم بلكه براي همه كي پاپر ها در سراسر جهان آرزو مندم=)🌍✨💞

لايك و كامنت يادتون نره❤️ بوس به فرق سرتون💋

پسندها (8)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 21:39
چه متن و جمله های قشنگییی🥰😇
موفق باشی منیم نازیم☺️💜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي كيوتي چشات قشنگه😘💗
همچنين فرفرو💜💙💚💛❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 21:46
خیلی دلم برات تنگ شده!! کاش می شد بشه یه عالمه حرف بزنیم🥺
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عزييييزمممم قربون دلت بشم🖤💖
خب اگه دوس داري بيا نيني گپ بحرفيم

16 مرداد 00 22:40
واییییی چ کویوت بودن جملات&hearts_&hearts
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اره خيلي👌

16 مرداد 00 22:40
خوش اومدی دوباره عزیزممم♡_♡
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي جيگر😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 22:43
خدا نکنه عزیز دلم❤
بیا بریم پس😜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فداتشم
گلديم نفسيم😎
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 مرداد 00 10:58
وای خدا چقدر جمله هاشون قشنگ بود
مخصوصا جمله های بی تی اس و گروه exo
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي عزيزم قشنگي از خودته❤️
آره😍

18 مرداد 00 18:31
پست جدیدم لایک و کامنت میدی جذابم ♡_♡ 

18 مرداد 00 21:39
لطفا به پست جدیدم سر بزنین ❤
AvaAva
19 مرداد 00 13:15
وااایییییییییی لیساا خیلی مودهههه
شوگا یه چیز مود هم گفته
"درس و مدرسه اصلا مهم نیست اصلا نیازی نیست درس بخونین"
و این وسط آر ام ضایع شد گفت
"نه این دوستمون منظورش اینه که خیلی درس بخونین"
😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
دقيقا😂👌
ارهههه اون لايوشون خيلي خوب بود🤣
AvaAva
19 مرداد 00 13:17
خداااااااا چانیوللللللل بکهیوننننن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عررررررر😭❤️💜