𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 19 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

برگشت دوباره😅❤️

1400/5/15 14:40
300 بازدید
اشتراک گذاری

هاي گايززز

خب... دوباره برگشتم😐😂

از امروز بازم خاطره نويسيو شروع ميكنم

خلاصه اتفاقات اين مدتو هم بعدا تو يه پست جدا مينويسم😐

همين دگ:|

كامنت بدين حرف بزنيم:|❤️

كامنتا هم بازن...

فلن باي

پسندها (13)

نظرات (20)


15 مرداد 00 14:56
سلام عزیز خوش برگشتی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي لاو

15 مرداد 00 14:56
به وبلاگ منم سر بن کیوت
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
15 مرداد 00 15:03
سلام خوش برگشتی
دلم برات تنگ شده بود
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلام مرسي
نشناختمت😅

15 مرداد 00 15:24
سلام فالو شدی فالوم کن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلام مرسي اوكي

15 مرداد 00 15:28
یک سؤال داشتم شما اسمتون چیه
من نیایشم 
لطفاً به وبلاگم سر بزنید 
وشما فقط ارمی هستی 
میشه ما با هم دوست باشیم 
من ارمی هستم 
بایست در بی تی اس: تهیونگ جون کوک جیمین 
بایست در بلک پینک همشون کیوتن 
بایست در اسپای همشون کیوتن 
بایست در توایس مومو سانا
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
من نسرين هستم عزيزم ميتوني نَسي صدام كني💗
نايس تو ميچ يو
اوكي
نه لاولي من مولتي فنم ولي بند مورد علاقم از كي پاپ بي تي اسه
اوهوم چرا كه نه😀💜
بايسم از بي تي اس جونگ كوكه بايس ركرم هم نامجون
بايسم از بلك پينك ليساست بايس ركرمم جني
بايسم از اسپا نينگ نينگ بايس ركرمم جيزل و كارينا و وينتر😐😂❣️
بايسم از توايس مينا بايس ركرمم مومو

15 مرداد 00 15:57
سلام شما دنبال شدین لطفا وب منو هم دنبال کنین🧡
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلام مرسي كه فالو كردي❤️
فالو شدي عزيزم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 مرداد 00 16:04
سلاااااامممممم عششششششقمممممم💜💜💜💜💜💜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلاااااااااااممممم ابجي جونمممم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 مرداد 00 16:04
چطورایی؟خوبیییییی؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي بد نيستم تو چطوري؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 مرداد 00 16:05
نمیدونی چقدرررررر خوشحاااااال شدم که دوباره برگشتی عزیییز دلممم💙💙💙
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فداتشم من كيوت مهربون❤️❤️❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 مرداد 00 17:01
خوش برگشتی عزیز دلمممم😘😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تنكس كيوتي💜💖
✿•selva•✿✿•selva•✿
15 مرداد 00 17:19
سلام نسی جون بعد از صد ها سال😘
چطوری؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سيلام سلي عزيزم😁❤️
خوبم تو چطوري؟
✿•selva•✿✿•selva•✿
15 مرداد 00 17:20
نسی خوشحل میشم به وبلاگم سر بزنی😍
RayaRaya
15 مرداد 00 18:12
نسی!
خوش برگشتی!
کدوم گوری بودی؟
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تو گور ننم بودم خودت كدوم گوري بودي گاو نر
RayaRaya
15 مرداد 00 18:21
 من که تو واتم
تو یهو گورتو گم کردی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اينجا ني ني وبلاگه هاااا فحش ميدي😐
بعدشم ننم تنبيهم كرده گوشي دستم ني الانم با كامپيوتر آنم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 مرداد 00 19:56
مرسی عزیزم منم خوبم
وااای فاطمه هم بهت کامنت داده نسی؟ 
آخهههه من امروز چقدر خوشحال شدم که شما دوتا برگشتید نی نی وب!
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
بعلههه
اميدورام هميشه خوشحال باشي عزيزدلمممم❤️
آبجی مهناآبجی مهنا
15 مرداد 00 20:30
سلام عزیزم چه خوب که برگشتی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلام خيلي ممنونم
AvaAva
16 مرداد 00 15:59
آقا من هنگیدم
کم کم سر و کله همزادام داره پیدا میشه تو نینی وبلاگ
اول نیایش حالا هم تو 
منم مولتی فنم اونم به شدت
بی تی اس شوگا رکر هوپی
بلک پینک رزی رکر جیسو و جنی
اسپا وینتر(خدایا وینترو بدید من برم)رکر جیزل
مامامو همه شون
توایس کامل طرفدارشون نیستم اما مینا و نایون و مومو میدوستم
اورگلو که عشقمه بایس میا و اندا رکر نمیدونم
دریمکچر گاهیون رکر یوهیون
اوه مای گرل دارم میچرخم بین یوآ و چندتا دیگه موندم
ایتزی یجی رکر ریوجین
لونا فقط ویوی و گوون
مومولند نانسی رکر نمیدونم شاید جویی
بیلی و آریانا و تیلور و دوآ و سلنا و آیو و لی سوهیون هم میدوستم
خب هنوزم چیز هست حوصله ام نمیشه بنویسم

ولی عمر های من بی تی اس و اورگلو و اسپا و دریمکچرن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جر😂❤️
منم بيلي و اريانا و سلنا ميدوستم هالزي هم دوس دارم

پ.ن حال نداشتم بايسام و ركرام از گروهايي ك گفتيو بنويسم😐💔😂

16 مرداد 00 18:12
سللااااام چطوری نسرین جون😍😙
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلااام مرسي تو چطوري

16 مرداد 00 18:12
دلم برات خیلیییی تنگ شده بود 💓💗
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
بوس😭💖💜
✿•selva•✿✿•selva•✿
19 مرداد 00 13:31
منم بد نیستم اگه کرونا نباشه!
یه روز تو حسرت موندیم خبرنگاره بگه که هیچ خبری نیست حال دنیا خوبه😓
من الان یه دونه ارزو دارم:برم استخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوهوم: (
ارهههه عر منم شديدا دلم استخر ميخوااااااااااااااد🙄