𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 26 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

🎧💜!!HAPPY ONE YEAR K_POPER GIRL

1400/6/19 22:04
322 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يه روز خاصه:)... خيلی خاص!!

يك سال پيش، 19 شهريور 99، يكی از قشنگترين و مهم ترين اتفاقات زندگيم رقم خورد!!

پارسال اينموقع من وارد يه دنيای بی انتها به اسم كی پاپ شدم!!

و حالا يك سال از ورود من به اون دنيای وصف ناشدنی ميگذره=)!

وقتی تازه وارد اين دنيای رنگی تر از رنگين كمون شدم، اولين كسانی كه باهاشون آشنا شدم هفت تا فرشته بودن🙂!! اون فرشته ها كيم نامجون، كيم سوكجين، مين يونگی، جانگ هوسوك، پارك جيمين، كيم تهيونگ و جئون جونگ كوك بودن")!

و حالا يه ساله توی اين دنيا در كنار ميليون ها فن و صد ها آيدل زندگی ميكنم!!

شايد تصورتون از دنيا، يه كره گرد خاكی باشه! ولي نه...

دنيای من اينه:

حالا ديگه من يه خانواده ميليونی بزرگ دارم!! شايد تصورتون از خانواده چيز ديگه باشه!! ولی نه...

خانواده من اينه:

همه چيززز توی اين دنيا متفاوت تر و قشنگ تر از دنيای بقيس:‍]

من توی اين يك سال از آيدلام خيلی چيزا ياد گرفتم!! ياد گرفتم خودمو دوست داشته باشم، تلاش كنم، نا اميد نشم و...

من از زندگی معذرت ميخوام چون پسرا و دخترای كيوت كيپاپ زندگی منن!!😄💕

آيدلام منو از اون دنيای يكنواخت كسل كننده بيرون كشيدن و وارد يه دنيای جديد و رنگی كردن:)!🌈

از تمام آيدل های قشنگم بابت اين حال خوب ممنونم، و ممنونم كه منو دوست دارن و با اينكه كيلومتر ها ازم دورن، وجودشون باعث آرامشه!🙂💞

امروز، يه ساله با خنده های آيدلام ميخندم و با گريه هاشون گريه ميكنم:)

امروز، يه ساله بد ترين خبر برام خبر ديس بند شدن يكی از بند های كيپاپه🥲

امروز، يه ساله با صدای آيدلام كه مثل يه صوت از بهشت ميمونن، روح دوباره ميگيرم و شارژ ميشم!😃🌈💫

مرسی از كيپاپ كه بوجود اومد تا زندگی من باشه^_^❤️

مرسی از تك تك آيدل های كيپاپ كه به دنيا اومدن تا دليل حال خوبم باشن^_^💚

اولين سالگرد كيپاپر شدنم مبااااااركـــ هقققق😭🥺💛❤️💚💙💜🔪✨ دلم ميخواد امروز تموم نشه:)😭✨💕

واقعا حيفم مياد كه امروز تموم شه ووووحححححT^T💜 خيلی خوشحالم... خيلییییی خيلیییی خيلیییی!!!...

خوشحالم كه كيپاپرم:) بازم سالگرد كيپاپر شدنم هپی=)😁💕

Army_For_ever#

Blink_For_ever#

Exo L_For_ever#

Stay_For_ever#

Ahgase_For_ever#

Moomoo_for_ever#

Midzi_For_ever#

Once_For_ever#

Monbebe_For_ever#

Sone_For_ever#

Reveluv_For_ever#

NCTzen_For_ever#

KPoper_multi_fan_for_ever#

Like=Like

Comment=Comment

Follow=Follow

پست قبليمم ببينيد و لايكــ كنيد پليز^^

بعدا نوشت: كلی عكس بی تی اس آپ كرده بودم كه نی نی وبلاگ عزيز زحمت كشيد و پاكشون كرد-__-

روز بعد نوشت: دوباره يه سری عكس اضافه كردم به پست و از مديريت عزيز نی نی وبلاگ خوااااهش ميكنم عكسارو بر نداره چون واقعا چيز بدی توشون نيس:/

پسندها (10)

نظرات (11)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
19 شهریور 00 22:17
الان زندگی رو با کیپاپ در یک کفه قرار دادید؟
کیپاپ زندگیته😳
عیب نداره بزرگ میشی خوب میشی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
فق بچه ها نيصن كه كيپاپرن!! اگ بری چار تا فيلم كنسرت خواننده های كيپاپ رو ببيني ميفهمي از بچه تا بزرگ كيپاپرن
من خوبم تو باس خوب شي😅 اگ كيپاپ چرت بود هركدوم از گروه هاي كيپاپ 10 ها ميليون فالوور نداشتن
خواننده هاي كيپاپ با كلييي تلاش و سختي به اينجا رسيدن و الان هم هر روووز هركدومشون كلييي ركورد ميشكونن!
اونا خيلي چيزا رو به فن هاشون ياد دادن و  زندگي فن هاشونن!! اونا تو سخت ترين شرايط به فن هاشون روحيه ميدن!!
اره با افتخااااار كيپاپ زندگي منه😉!

بعدا نوشت: يه لحظه دستم خورد فالوت كردما😐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 شهریور 00 23:58
مبارک باشه عزیزم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چه عجببب😁 چند وقت نبودی باجی
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 شهریور 00 23:59
نسی آجی برام دعا کن فردا باید برم واکسن بزنم خیلی استرس دارم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
باشع عزيزم
استرس نگير عشقم هيچ عوارضی نيس... فقط واكسن كره ای عوارض داره يكم
SujinSujin
20 شهریور 00 0:30
خیلی زیبا بود😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسی زيبايي از خودته: )
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 شهریور 00 3:51
ولش نسرین جونم ایشون فک کنم با همه مشکل داره😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اره باوا😐😂👌
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 شهریور 00 3:51
تبریک میگم قشنگگگ من❤😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسییییی فرفرو❣️💫
AvaAva
20 شهریور 00 10:03
آبنبات من هپیییی
این متن من و تو و تموم مولتی فن هارو توصیف میکرد
وای گفتی دیسبند یاد جی فرند افتادم حقشون نبود دیسبند شننن😭
خلاصه الان کلاس زبان دارم بعد میام کامنتارو میترکونم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ميسی نوتلام^-^
عارححح😢
من ياد ديسبند شدن گات سون افتادمممم😭💔
اوكــ😁
AvaAva
20 شهریور 00 10:36
وایسا گات سون هم مگه دیسبند شد ؟
من شنیدم فقط از کمپانی رفتن
وااییی

 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
منم شنيدم از كمپانی رفتن
ولي ديسبند شدننن🙂💔
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 شهریور 00 12:45
آره عزیزم ولی من یه خورده نگرانم که عوارضش شدید باشه. نمیخواستم بزنم ولی میگن دانشجو ها باید بزنن بعدشم نوبت دانش آموزانه. انگار قراره از آبان ماه کلاسا حضوری بشه. 
ببخشید که زیاد سر نمیزنم بهت آجی یکم درگیرم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
نه بابا سينوفارم و بركت عوارض ندارن
اره منم بايد تا يكي دو ماه ديگه تزريق كنم
نه بابا فدا سرت

20 شهریور 00 14:11
سلام نسی جونم 
مبارکه عزیزکم
متنا عالی بودن قشنگم 
انشالله 100 ساله شدن کیپاپری مون 
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلاااام
مرسییییی
عالی بودن از خودته؛ خودم نوشته بودمشونااا😅
ايشالاااااا😎😂
نگیننگین
20 شهریور 00 16:26
مبارککککک😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسیییییی