𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 21 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

❤️🐰!!𝓗.𝓑.𝓓 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴

1400/6/10 16:35
537 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد 24 سالگی يكی از ستاره های دنيای كی پاپه!!

تولد سومين سلبريتی محبوب كره:)

تولد جذاب ترين مرد2021 🥺😎💜

تولد پرجستجوترین آیدل مرد کی-پاپِ۲۰۱۹

تولد كسی كه تو كی پاپ به گلدن مكنه معروفه=)... كسی كه هر روز ركوردهای كی پاپ و... رو ميشكنه😉

تولد ووكاليست اصلی ، دنسر اصلی ، رپر فرعی ، سنتر و مكنه بزرگترين بوی بند جهان🙃💓

تولد باني كوشولوي ما آرميا🥺🥺🥺

تولد 24 سالگی جئون جونگ كوک!!:)

تولد 24 سالگيت مباااااارک بانی كيوتتت🥺😭❤️

ببخشيد نيوتون!! چون جونگ كوک جاذبه منه🌍

ببخشيد اديسون!! چون جونگ كوک روشنايی منه💡

ببخشيد سپيده دم!! چون جونگ كوک طلوع منه⛅️

ببخشيد موناليزا!! چون جونگ كوک لبخند منه🙂

ببخشيد زندگی!! چون جونگ كوک زندگی منه:)!💕

كلمه ها تو وصف كيوت و دوست داشتنی بودنت خيلی كوچيكن...

و چقدر كمن اين جمله ها، برای تبريک تولدت!

آره ساده ولی با یه دنیا عشق برات مینویسم كوكیِ عزيزم:)...

تولدت مبارک مستر جئون!!🥺💕

كوكی كيوتم تو با بودنت به من اميد زندگی كردن ميدی🙃

درسته كيلومتر ها ازم دوری...

ولی از آدمای دور و برم به من نزديک تری!!💜

دوستت دارم كوكی جذابم🥺❤️

تولدت مباااارک مكنه گلدن😎💫💗

كاش ساعت ها وايسن

كاش امروز تموم نشه...

امروز مثل هر روز نيست!!

امروز تولد بانی كوشولوی كيوت منههه🥲

تولدت هپی كره خره كيووووت🤧💛❤️💚💙💜

برات تو روز تولدت...

آرزوی یه عمر كسب موفقيت تو بيلبورد ها،

كمتر شدن تعداد هيتر هات

و یه قایق پره آرزوهای قشنگ که در حال پیوستن به واقعیت هستنو آرزو میکنم😁❣️

آرزو می کنم روز تولدت

مث طعم کیک خامه ای شیرین باشع

و سال جدید زندگیت

پر از خوشحالی و اتفاقات قشنگ برات باشع

روز تولدت مبارک جذاب ترين🌝

تولد تو،

تولد منه!!

چون وقتی تو ميای...

من زندگی ميكنم🌿

پس...

تولدمون مباارک^^

كوكی قشنگ ترين بهانه ايه كه باهاش ميشه به اين زندگی اميدوار بود^-^💙

تولدت مبارک بانی كوشولوی من😭💜💕 تولدت مبارك دليل تمام حال هاي خوب:)

خیلییی خیلیییی دوستت دارم بايس قشنگمممم^_^🥺💖

(:나는 나스린
💕🌈(=당신은 내 세계의 무지개

***

اينم يه كليپ از مكنه گلدن جذااابمووون به مناسبت تولدش😎

***

پ.ن: برای خوندن بيوگرافی جئون جونگ كوک و بيشتر آشنا شدن با اين سلبريتی جذاب و معروف روی رنگين كمون كليک كنين^^

"🌈"

پ.ن2: آرميا حواستون باشع كوكي برا تولدش امروز تو وي لايو لايو داره هاااا

پ.ن3: لايك يادتون نره بوووووص باي💙

پسندها (16)

نظرات (16)

AvaAva
10 شهریور 00 17:38
هپیییی
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
10 شهریور 00 18:55
هپیییی

10 شهریور 00 18:55
هپیییییییییی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ياحححح هپيييي

10 شهریور 00 18:56
مبارکه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مباركمون باشهههه

10 شهریور 00 19:30
هپی مپی جونگ کوک 
زیباترین و جذاب ترین ایدل دنیا
.
.
.
متن ها عالی بود خیلی دوست داشتم و همشون از ته دل من بودن
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
يسسس هپييي
اصن خوده كلمات زيبا و جذاب هم تو وصف كوكي عاجزن بمولااااا: )
.
.
.
مرسييي

10 شهریور 00 20:49
سلام به پست جدیدم سر بزن
SujinSujin
10 شهریور 00 21:47
واو😍
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
11 شهریور 00 11:28
مبارک
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
11 شهریور 00 11:52
منم به عنوان یه اکسوال تبریک میگم تولدش رو 🤗🎂❤️
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ياحححح تنكصصص

پ.ن: فاطمه جون تو فقط فن اكسو هستي؟ من خودم مولتي فنم تو چي؟
✿•selva•✿✿•selva•✿
11 شهریور 00 16:09
مبارکه😍
خب من زیاد درباره بی تی اس نمیدونم اگه راستشو بگم اما واقعا صداشونو دوست دارم.
وقتی اینیستا رو باز میکنم تمام پیجا درباره تولدجونگ کوک میزارن😀
بازم مبارکه😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تنكصصص
اوهوم صداشون خعلي خوفههه😭❤️
مرسيييي
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
11 شهریور 00 18:18
اوهوم : )) فقط اکسوالم ^^😊
ولی خوب راستش بلک پینکم خیلی دوست دارم 😊❤️

 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
منم اكسوالم
بلينك هم هستم
كلا فن كل گروها و آيدلاي كيپاپ هستم😁💕

11 شهریور 00 20:55
واقعا هم به مولا فقط میگم تولد وصف ناپذیر ترین پسر جهان مبارک
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مباركككككك

11 شهریور 00 20:55
واقعا هم به مولا فقط میگم تولد وصف ناپذیر ترین پسر جهان مبارک. 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
وصف ناپذير ترين پسر جهان: )
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 شهریور 00 12:29
سلام جون دل
خوبی نسی؟
چه خبر چی کارا میکنی؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلااام رو به راهي عزيز؟😂😂
مرسي خوبم كيوتي
سلامتي به قول آناهل هيچي همينطور كاراي الكي😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 شهریور 00 12:31
مبارکه عزیزم
خیلی خوبه که طرفدار این گروه ها هستین. من فقط میدونم گروه اکسو کره ای هستن و اعضای گروه بلک پینک چهار یا پنج تا دخترن. ولی در مورد بی تی اس و میراکلس که بقیه بچه ها در موردش میگن چیزی نمیدونم خخخ
ببخشید من این پستتو دیر دیدم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسييي
اوهوم من طرفدار گروه اكسو و بلك پينك هم هستم😀 بلك پينك چهار تا دخترن
بي تي اس بزرگترين بوي بند جهانه با حدود 50 ميليون طرفدار از سراسر جهان. بي تي اس از هفت تا پسر كره اي تشكيل شده كه همه اين هفت نفر كلي سختي كشيدن و تلاش كردن تا به اينجا رسيدن. اونا اهنگاي خيلي روحيه بخشي ميخونن و به طرفداراشون ياد ميدن كه خودشونو دوست داشته باشن، تلاش كنن، واسه رسيدن به رويا هاشون بجنگن، شاد باشن و...
ميتوني دربارشون تو سايت ها بخوني و اهنگاشونو گوش كني خيلي گروه خوبيه
ميراكلس هم يه انيميشنه كه خوده منم طرفدارش نيستم و چيزي دربارش نميدونم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 شهریور 00 0:01
ممنون نسرین جونم. خیلی با صبر و حوصله توضیح دادی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
خواهش عزيزدلم