𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃𝒩𝒶𝓈𝓇𝒾𝓃، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷𝑀𝓎 𝒲𝑒𝒷𝒷، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑👑𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎 𝒢𝒾𝓇𝓁👑، تا این لحظه: 4 سال و 27 روز سن داره
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒯𝒶𝓉𝒶𝓁𝑜𝑜، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

☕. . . 𝕹 𝖆 𝖘 𝖗 𝖎 𝖓 . . .☕

بودَنِتـ شُد آرامِشـِ قَلبـِ مَنـ💙🔗 𝓐

⏱...تئوری_تایم🖤⛓

1400/5/23 18:12
306 بازدید
اشتراک گذاری

هيچكس از اينكه تو تاريكي تنها باشه نميترسه، از اين ميترسه كه تنها نباشه🙃

مغز ما هميشه متوجه زل زدن يه نفر به ما ميشه حتي تو خواب...!

آخرين كسي كه قبل از خواب بهش فكر ميكنيد يا دليل ناراحتيتونه يا دليل خوشحاليتون...🕷🕸

ما هر سال همونطور كه از روز تولدمون ميگذريم، از روز مرگمونم ميگذريم بدون اينكه متوجهش باشيم!😬

اگه تخت خوابتون چوبيه هرشب داريد روي يه درخت مرده ميخوابيده🙃😐

اكسيژن به آرامي باعث احتراق و پيري سلول هاي بدن ميشود!🤐

هنگامي كه مسواك ميزنيد درواقع در حال تميز كردن اسكلت خود هستيد!☠

بدن انسان در ساعت 3 تا 4 صبح در ضعيف ترين حالتش است، بيشتر انسان ها در اين زمان، در خواب ميميرند!🥀✨

معده شما هر دو هفته بايد يك لايه مخاطي جديد بسازد وگرنه اسيد درونش، خودش را هضم ميكند...!

در گذشته در ديزني لند از اسكلت هاي واقعي استفاده ميشد!😱☠

آينه ها هيچوقت نميشكنند! فقط به آينه هاي كوچيكتر تبديل ميشن :))

دليل استفاده از آينه داخل آسانسور به اين خاطره كه، وجود آينه خودش يه حقه محسوب ميشه تا صبر و راحتي شما رو بالا ببره...😃

روانشناسان ميگويند افرادي كه فيلم هاي ترسناك را تماشا ميكنند و بعد از آن به خوبي ميخوابند، يك رواني بالقوه هستند😐(با اين حساب من روانيم!!😐💔😂)

تحقيقات نشون داده كه بز ها هم مثل آدم ها لحجه دارن😯😂

يه تئوري هست راجع به جهان هاي موازي كه ميگه همزاد ما شايد جوونتر يا پيرتر باشه چون زمان برعكس عمل ميكنه مثلا آينده ما ميتونه گذشته اونا باشه و يا برعكس!




پسندها (11)

نظرات (24)


23 مرداد 00 18:47
سلام عشقولم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلوووووم

23 مرداد 00 18:48
عالی بودن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
تنكص كيوت💖💜

23 مرداد 00 18:48
کد بارشی هم عالی بود😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
ملسييييي😇

23 مرداد 00 18:49
پست خوش امدگویی وبلاگمو چک کن😉

23 مرداد 00 18:49
دوست دارم نسی جون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
منم همينطووور 😢✨
نرگسنرگس
23 مرداد 00 20:30
با افتخار دنبال شدید ... لطفا ما رو هم دنبال کنید.
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسي كه فالو كردين💜
من خيلي وقته شما رو فالو كردم😉

23 مرداد 00 21:10
عاااالی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مث خودت^_^
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 مرداد 00 21:53
چرا پستای تو اینقدر عاااااالی هستنننننن؟ نه، جدی بگوووووو
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
چون خودت عالي اي همه چيو هم مثل خودت عالي ميبيني
چرااااااا كامنتات اينقدرررر بهم انرژي ميدن؟؟؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 مرداد 00 21:54
دانستنی ها محشر بودن باجی. کیف کردممم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسيييييي

23 مرداد 00 22:55
هم ترسیدم😐هم لرزیدم😐هم خندیدم😐هم گریدم😐 در همه حالت بودم😂 این متن ها چیه می زاری گرل😂😐 آدم یهو از هوش می ره با این متنا😂😐 کلا فکر کردم من الان دور از جون مردم😂😑😐 امشب خواب بد می بینم😂😐😑😑😑😑
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
عوووووو چه ترسو😂😂❣️💗
تازه اينا كه سطح ترسناكيشون خيلييييي كم بود 😅
من شبا قبل خواب كليپ و فيلم ترسناك ميبينم😂

23 مرداد 00 23:22
اگه راست می گی جواب این کامنتم رو با بده و متن های ترسناک هم بنویس😂😐😑
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوكي😀
زنم که کنارم روی تخت خوابیده بود ازم پرسید که چرا اینقدر سنگین نفس می کشم؟ من سنگین نفس نمی کشیدم...
***
زنم دیشب منو از خواب بیدار کرد که بهم بگه یه دزد وارد خونمون شده. دو سال پیش یه دزد وارد خونمون شد و زنم رو کشت...
***
با صدای بیسیمی که تو اتاق بچم هست بیدار شدم و شنیدم زنم داره براش لالایی می خونه، روی تخت جابجا شدم و دستم خورد به زنم که کنار من خوابیده بود...
***
من همیشه فکر می کردم گربه من یه مشکلی داره، آخه همیشه بهم ذل می زد تا اینکه یه بار که دقت کردم فهمیدم همیشه به پشت سر من ذل میزده...
***
هیچ چیز مثل خنده یه نوزاد زیبا نیست مگر اینکه ساعت 1 شب باشه و خونه تنها باشی...
***
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...
***
یک عکس از خودم که روی تختم خوابیدم تو گوشیم بود، من تنها زندگی می کنم...
***
یه دختر صدای مامانش رو شنید که از طبقه پایین داد میزد و صداش می کرد، واسه همین بلند شکه که بره پایین، وقتی به پله ها رسید و خواست که بره پایین، مامانش به داخل اتاق کشیدش و گفت: "منم شنیدم!"....
***
آخرین چیزی که دیدم، ساعت رومیزیم بود که 12:07 دقیقه رو نشون می داد و این زمانی بود که یه زن ناخون های بلند و پوسیده اش رو تو سینم فرو کرد و با دست دیگش جلوی دهنم رو گرفته بود که صدام در نیاد. یهو از خواب پریدم و روی تخت نشستم و خیالم راحت شد که خواب می دیدم، که چشمم به ساعت رومیزیم افتاد... 12:06.... در کمد دیواریم با یه صدای آروم باز شد...
☆
23 مرداد 00 23:28
سلام فالو شدید
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
سلام مرسي فالو بك شدين
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 مرداد 00 12:17
عشققق منییی تو نسی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
جووووون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 مرداد 00 13:13
عالی عشق من❣🥰😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مث خودت فرفروي كيوت😢💖✨
AvaAva
24 مرداد 00 14:50
عالی زرافه جونم😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اي جان😂💜

24 مرداد 00 15:46
ترسیییییدددممممم با این متنااااتتت😑😐
AvaAva
24 مرداد 00 16:05
فن جی آیدل هستی ؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
آره🙂
آخخخ لنتي گفتي جي آيدل ياد سوجين افتادم كه تازگيا گروهو ترك كرد: )))💔
AvaAva
24 مرداد 00 21:29
میخواستم همینو بگم😔
سوجینی گروه رو ترک نکرد کمپانی اخراجش کرد😔
ولی یه سایت داره برای برگشتش رای جمه میکنه فقط حدود سی هزار رای دیگه میخواد
http:chng.itZw2xH9mgCG
اسم و فامیلیتون رو انگلیسی وارد کنین با ایمیل بعد بزنین بره بعدی بعدش بزنین کپی لینک پایین فکر کنم نوشته کانتینیو اونو میزنی بعد یه سری چیز دیگه میاره اوناره همه اش بزن اسکیپ بعد دوتا گزینه میاره بالا و پایینه پایینی رو بزن بعد فکر کنم تمام
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
منظورم همون اخراج بيد: )💔
عوووووو خيلي خوبهههههه
فق لينك سايتو اشتبه
AvaAva
25 مرداد 00 9:44
بلی اشتباه شد
https:www.change.orgpcube-entertainment-justice-for-soojin?signedtrue
این لینکه دیگه فکر کنم درسته
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اينم اشتباهه😐
AvaAva
25 مرداد 00 10:55
وای
https:www.change.orgpcube-entertainment-justice-for-soojin?signedtrue
این اگه درست نباشه خودمو میکشم😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
پ برو خدتو بكش😂
AvaAva
25 مرداد 00 10:57
http:chng.itkVWvwMvqWH
اگه قبلی خراب بود اینو هم تست کن
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
نميشححح
AvaAva
25 مرداد 00 14:23
ای خدااااا😂
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
26 مرداد 00 12:08
دوست عزیز فالو شدی خوشحال میشم منم فالو کنی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
اوكي مرسي

26 مرداد 00 23:10
عالی بود عزیزدلم
فقط من تعوری آخرشو متوجه نشدم جیگریم!!🤔🌹
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
پاسخ
مرسييييي
(يه تئوري هست راجع به جهان هاي موازي كه ميگه همزاد ما شايد جوونتر يا پيرتر باشه چون زمان برعكس عمل ميكنه مثلا آينده ما ميتونه گذشته اونا باشه و يا برعكس!)
يعني زمان برعكس عمل ميكنه... مثل اين ميمونه كه زندگي ما يه فيلم باشه و ما اون فيلم رو برعكس كنيم ميشه فيلم زندگي همزادمون تو جهان هاي موازي... يعني  اتفاقاتي كه تو آينده ما قراره رخ بده تو گذشته اونا رخ داده و يا برعكس، اتفاقاتي كه تو گذشته ما رخ داده قراراه تو آينده همزادمون تو جهان موازي قراره رخ بده